donderdag 15 januari 2015

Fashion| Lookbook inspiratie


Yeah, dit is al weer de 5e dag dat ik dagelijks een artikel heb geplaatst. Vandaag ga ik jullie een aantal outfits laten zien van Lookbook, die ik inspirerend vind en ook naar school zou dragen of als ik ga afspreken, etc. Benieuwd? Lees dan gezellig verder.....


Laten wij beginnen met de outfits!
''The Sporty look'': 

 

Deze outfit noem ik ''The Sporty Look''. Ik vind deze outfit echt leuk als ik eens zin heb in een wat comfortabele outfit en toch nog leuk en fashionable eruit wil zien. En die schoenen, I love them! Leuk ook om met deze outfit te reizen. En natuurlijk heel leuk dat ze zwart met zulke felle neon kleuren heeft gecombineerd in de schoenen en ook een accent in de zonnebril.

''Just the usual''

Dit vind ik echt zo een leuke outfit en haar haar is ook echt awesome. Ik vind dit een hele simpele outfit, maar toch super leuk, door de aparte schoenen die zij eronder draagt. Dit zou ik dragen op een maandag, echt zo'n ready for the new week outfit. Het is ook heerlijk warm met het vest en gewoon lekker een neutrale outfit.


''Casual Chic''

Dit is zo'n outfit als je een presentatie hebt op school en iets aan wilt doen wat indruk maakt, maar niet te overdreven is. Dit is van hetzelfde meisje als hierboven en ik zal deze outfit echt bij een schooldebat of bij een presentatie aandoen. Of gewoon naar een feestje. Het is echt een leuke outfit, heel zakelijk en leuk. Voor mij een grote favoriet.



Als laatste outfit nog even wat kleuren. Ik heb al zo'n oranje broek als het meisje hierboven, maar dan met studs aan de zijkant. En ik vind de manier hoe zij deze opvallende broek heeft gecombineerd echt heel erg leuk, het is daardoor best een rustige en draagbare outfit geworden. Echt zo'n studenten outfit naar mijn mening, waarmee ik in de bieb zou gaan zitten of naar het werk mee zou gaan of zou aantrekken bij een sollicitatiegesprek.

Dit waren alweer alle foto's die ik wou behandelen bij deze editie van Lookbook inspiratie. Ik krijg als ik deze foto's bekijk, helemaal zin om mijn kledingkast uit te ruimen en allemaal nieuwe outfits samen te stellen. Ik ga dat binnenkort ook doen en zou een opruimtips video of artikel plaatsen en ook nog een outfit of the day artikel. Alle getoonde foto's zijn afkomstig van Lookbook.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zie jullie morgen weer!

Ciao & GodsBless <3 # Be a better person today!


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones


Geen opmerkingen:

Een reactie posten