woensdag 14 januari 2015

Lifestyle| Life Update

Bron


Jongens, Jongens wat is het druk! Het is nu een week voor de toetsweek en ik heb morgen nog een Engels debat en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Het is nu even lange nachten doorhalen en proberen niet teveel te stressen. Want man man man, wat is het veel! Ik zal even een overzichtje maken van de toetsen die ik deze toetsweek heb:

Maandag: 
Management & Organisatie - 100 minuten.
Kunst Algemeen - 100 minuten.

Dinsdag: 
Frans - 100 minuten.
Economie - 50 minuten.

Woensdag:
Rekenen - 120 minuten.
Geschiedenis - 50 minuten.

Donderdag: 
Engels luistervaardigheid - 75 minuten.
Engels literatuur - 75 minuten.

Vrijdag: 
Wiskunde A - 100 minuten.
Bron

Dit is zeker een toetsweek met best veel lange toetsen en ik zal zeggen kom maar op toetsweek! Ik ben op het moment dat ik dit schrijf bezig met mijn debat voorbereiden en straks nog even een mailtje naar mijn klasgenoten sturen, waarmee ik het debat voer. Ik hoop op een goed cijfer peeps!

Verder ja..., voel ik mij wel rustiger dan 2 nachten geleden, toen ik echt stressed out was. Ik ga dit gewoon redden, het is allemaal een blessing wat wij meemaken en zo positief moeten wij het ook zien. Jullie kunnen het ook overwinnen, wat jullie ook meemaken! Let's do this all together!


Ciao & Godsbless <3 #Maketodayyourbestday!


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten