donderdag 19 maart 2015

Diary| 1: De toetsweek komt eraan!

Bron
Vandaag ga ik gewoon even lekker schrijven, niet een fancy smansy blogpost, maar lekker uitschrijven waar ik mij allemaal mee bezig houdt en wat ik allemaal op de planning heb staan. Benieuwd naar waar ik mij bezig houd? Lees dan gezellig verder...



Nu ik dit schrijf ( woensdagavond 18 maart) voel ik mij niet helemaal lekker. Ik voel een griepje opkomen, maar ben dan ook blij dat ik afgelopen nacht lekker heb geslapen. Ik heb gewoon 8 uur geslapen! Ik slaap bijna nooit zoveel, meestal lig ik veel te laat in bed, maar gisteravond lag ik er gewoon 22:45 in, yeeh! Ik viel rond elf uur in slaap en mijn wekker ging om 7 uur, dus een heerlijk schoonheidsslaapje.

Daarna begin ik mijn dag altijd met een gebed en ga ik daarna maar eens mijn bed uit om de dag te beginnen. Ik probeer zo positief en angstloos naar de dagen toe te kijken en ook te genieten van het zonnetje wat er aan komt! De lente komt eraan guys!

Ik heb volgende week een toetsweek, dus ik ben druk bezig met leren. Ik moet van Wiskunde nog een aantal paragrafen inhalen, dus dat is wel even hard doorwerken en verder Frans leren, Nederlands, Geschiedenis, Economie, Engels en Management & Organisatie, let's do this!

Ik ben vastberaden om deze toetsweek niet over te gaan werken. Ik werk bij elke toetsweek over en dit gaat je uiteindelijk toch echt breken. Ik probeer voor vrijdag Frans geleerd te hebben, economie hoofdstuk 5 en 6 te maken en te begrijpen, dat is wel handig. Verder probeer ik ook wiskunde alles gemaakt hebben en zoveel mogelijk vragen te hebben gesteld. Ik moet ook nog derest van de vakken doen, het lijkt nu onmogelijk, maarja ''nothing is impossible'' Toch :)

Ik ben blij dat ik tot nu toe elke dag een nieuw artikel online kan zetten, het is pittig, maar heel erg leuk om te doen. Ik hoop vanavond trouwens nog So You Think You Can Dance te kunnen kijken, kijken jullie dat ook? Voor degene die het niet wisten, het nieuwe seizoen is weer begonnen en er komt elke woensdagavond 20:30 een nieuwe aflevering! In mijn herinnering was So You Think You Can Dance eerst op de zondag, dus het is wel grappig dat ze voor een nieuwe dag hebben gekozen.

In ieder geval ik heb denk ik wel weer genoeg getalkt. Ik ga maar eens proberen te gaan avondeten en vanavond lekker sinaasappeltjes en noten voor de vitaminen en de gezondheid! Gaat het met jullie ook goed? Wat hebben jullie allemaal in het vooruitzicht?

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel!

Bron
Ciao& Godsbless! <3 #Don't lose hope!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten