vrijdag 20 maart 2015

Ik ben dankbaar voor...

Bron
Het is belangrijk om af en toe eens alle dingen op te noemen waar je dankbaar voor bent. Het leven bestaat namelijk uit ups en downs en soms hebben we de neiging om alleen naar de downs te kijken, terwijl die vaak ook in leermomenten omgezet kunnen worden. Vandaag deel ik een lijst van dingen waar ik dankbaar voor ben. Zijn jullie benieuwd? Lees dan gezellig verder!



1. God:
God is er altijd voor je, God staat altijd voor je klaar en je kan veel inspiratie halen uit de bijbel over de manier waarop Jesus leefde. Het was een man die zijn vijanden vergaf, iedereen met liefde en respect behandelde en iemand die niet veel angst had. Ik wil zo ook zijn ik wil gewoon mijn leven leven en mij door niks laten tegenhouden. Ik ben dankbaar voor mijn geloof en voor God.

2. Mijn familie:
Er zijn veel mensen die tijdelijk aanwezig zijn in je leven. In deze periode dat ik veel leer over verschillende vriendschapen, besef ik alleen maar nog meer hoe dankbaar ik voor mijn familie moet zijn. Ze staan altijd voor mij klaar, maken mij aan het lachen, luisteren naar mij, ik kan 1000% mezelf zijn en ja ik houd zoveel van mijn familie. Hopelijk kan ik ze op een dag meenemen op reis om ze te belonen voor alles.

3. School:
Vaak zeuren wij over school en alles daar omheen zoals toetsweken, toetsen, Praktische opdrachten, verslagen, boekverslagen en ga zo nog maar even door. Wij vergeten vaak daarbij dat wij eigenlijk zeuren om een blessing. Veel mensen willen naar school, maar kunnen het niet door een gebrek aan geld, voorzieningen, enz. School is een blessing! We kunnen later lekker een studie naar keuze kiezen en dan worden wat wij maar willen. Er zijn zoveel opties, maak ook lekker het maximale van school en geniet van alle kleine dingen, zelfs het leren van een proefwerk :).

4. Lekker eten: 
Ik houd echt zoveel van eten, is dit ernstig? hahaha. Maar hebben jullie dit ook? Ik ga vanavond lekkere dingen eten en ik ben zo excited!

5. Gezond Leven:
Het is niet vanzelfsprekend dat je leeft en ook nog in gezonde staat. Ik ben daar dus ook heel erg dankbaar voor.

6. De zon komt om de hoek kijken: 
Hoewel het vandaag al wat minder warm was, hebben wij de afgelopen week toch wat warmere dagen gehad en ik ben excited voor de zomertijd, yeah!

Ik kan natuurlijk eigenlijk voor eeuwig doorgaan, want er zijn genoeg dingen om dankbaar voor te zijn, maar vandaag laat ik het bij deze dingen. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Waar zijn jullie dankbaar voor?
Bron
Ciao & Godsbless! <3 #Wees dankbaar

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97




Geen opmerkingen:

Een reactie posten