maandag 9 maart 2015

Motivatie| Breaking Fears




Hallo peeps! Iedereen welkom bij dit artikel en als je het nog niet wist: Vanaf vandaag komt er elke dag een nieuw artikel online om 06:00 's ochtends! Ik schrijf over allerlei dingen fashion, haar, nagels, motivatie, school, vriendschap, eigenlijk gewoon over alles in het leven waar ik mee te maken krijg. En ik dacht hé het is mooi om vandaag meteen met een motiverend artikel te beginnen en daarom schrijf ik vandaag een artikel over Breaking Fears oftewel je angsten verbreken. Ik zal dit doen met behulp van foto's en ik hoop dat jullie er inspiratie en motivatie uithalen. So.., let's get started! 




Op dit moment dat je dit leest voel je jouw misschien wel verdrietig, teleurgesteld, levenloos, depressief of misschien ook wel prima. Je weet misschien niet echt wat je met jouw vrije tijd wilt doen en hoe je het wilt besteden en wat je talenten zijn. Of je denkt er al heel lang aan om iets te doen wat heel erg uit je comfort zone ligt, maar wat jouw wel super leuk lijkt om te doen. Dit kan bijvoorbeeld een YouTube kanaal beginnen zijn, een blog beginnen, een Flashmob organiseren, meedoen met een school musical of naar dat ene feestje gaan waar je helemaal geen mensen kent. Kortom je voelt je onzeker, verdrietig en misschien wel vol angst en/of zenuwen.




Misschien denk je wel ach ja, laat maar, ik doe het wel helemaal niet. Het is veel te eng, stel nou voor dat de mensen op dat feestje helemaal niet aardig zijn en ik mij de hele avond verveel of stel nou voor dat de mensen op school erachter komen dat ik een YouTube kanaal en/of blog heb en mij daarvoor gaan uitlachen? Maar heb je er ook wel eens bij nagedacht dat uit je comfort zone stappen kan leiden tot de vervulling van jouw dromen en ook naar een gelukkiger leven waar jij jouw talenten tot de max kan gebruiken. En gewoon de reden waarom jij op dit moment leeft, kan waarmaken? Of heb jij er wel aan gedacht dat mensen misschien wel heel positief kunnen reageren en dat je op dat feestje een heleboel nieuwe vrienden kan maken en je sociale netwerk kan uitbreiden? Juist ja.

Het wordt tijd om je angsten onder ogen te zien en te beginnen, vandaag nog! Denk je niet dat Bethany Mota eerst vol angst zat of het spannend vond toen zij een YouTube kanaal begon. Zij werd zelf heel erg gepest en heeft blijdschap kunnen vinden in het maken van video's en hier de angst het niet laten overwinnen. Wij zegt dat jij niet ook die blijdschap kan voelen door gewoon je angsten aan te pakken en ze recht in the face the punchen? Laat je leven niet door angst geleid worden, maar door dromen en pak gewoon alle kansen aan die je krijgt. Wel goed kijken welke dingen je aanneemt, ofcourse ;). Ik denk dat het tijd is voor ons allemaal om onze angsten te doorbreken en te beginnen met echt te leven. Ik weet zeker dat jij je gelukkiger voelt als je jouw talenten gebruikt en doet waar je blij van wordt, zonder erbij na te denken wat anderen ervan zullen vinden. De mensen die echt in je leven horen zullen jouw alleen maar stimuleren. En wat je doet tegen de haters? SHAKE IT OFF! En behandel hun nog steeds met respect, liefde en vreugde. Je wilt hun toch niet het plezier, dat jij leidt door hun gedrag? 

Als wij allemaal onze angsten doorbreken, worden wij sterker. Wij doen wat wij leuk vinden en worden sterker door misschien alle tegenslagen en ook alle vreugde. Je krijgt meer kracht als je blij bent toch! 











Als laatste wil ik nog meegeven: Je kan in het leven twee dingen meemaken. Of je wint iets uit een bepaalde situatie of je leert ervan. Ik zou zeggen het leven is een win-win situatie, je moet het gewoon positief inzien en je lessen ook weer delen met anderen. Dat probeer ik ook met jullie te delen door mijn blog en mijn YouTube video's. 




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen en er ook echt iets van hebben mogen leren. Laat mij weten welke angsten jij al hebt verbroken of nog wilt verbreken.


Ciao & Godsbless! <3 & Ook nog een hele fijne week, dag, maand en jaar toegewenst!


Love!





Contact:
Mail: lovelifespiration

YouTube: Marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten