dinsdag 10 maart 2015

Burt's Bees lippenbalsem review


Vandaag een review online! Ik heb al een lange tijd geen reviews meer geschreven, maar heb vandaag weer een product waar ik graag mijn mening over wil delen. Het is namelijk winter in Nederland en met dit weer krijg je al snel droge lippen en velletjes op je lippen en kunnen je lippen gaan scheuren en dit wil je natuurlijk niet. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een lippenbalsem en terecht gekomen bij de Burt's Bees lippenbalsem. Benieuwd of het mij bevalt? Lees dan gezellig veder...

Achtergrondinformatie

Je krijgt de lippenbalsem in de bovenstaande verpakking. Het ziet het er prima uit en je kan al duidelijk zien dat geel en rood echt de kleuren van Burt Bees zien, want de verpakking en de lippenbalsem hebben deze kleur. Op de verpakking staat: ''Lip balm with pomegranate oil'', het is dus een lippenbalsem met granaatappel olie. Granaatappel niet alleen heel goed voor de gezondheid, maar is ook heel hydraterend en dus ideaal voor hele droge winterlippen. Ook laat het nog een subtiel kleurtje achter. Verder staat er op de verpakking: ''Natural 100% Natural'' , het is dus 100% natuurlijk! De verpakking maakt mij al heel erg nieuwsgierig, dus ik was dan ook helemaal benieuwd om deze lippenbalsem uit te proberen. Ik had over deze lippenbalsem namelijk al hele goede dingen gehoord. 



Uiterlijk
De verpakking ziet er zeker ook niet verkeerd uit. Het is rood met geel en daarom lekker opvallend en makkelijk te vinden in je tas. Zeker een groot voordeel, want ik heb meestal wel een rommelige tas en dat is het handig als iets veel kleurtjes heeft, dan kan ik het tenminste makkelijk onderscheiden. Verder heeft de lippenbalsem een draaifunctie. Je draait dus de lippenbalsem omhoog, wat echt helemaal ideaal is, zo kan je precies zoveel lippenbalsem uitdraaien als je wilt, draai hem niet te ver uit. Later in dit artikel nog een grappig verhaal hierover :P . Ook is het een stick lippenbalsem en dit is echt awesome! Het is namelijk fijn als je niet de hele tijd met je vinger in een lippenbalsem moet, dit is niet hygiënisch en ook pak je soms teveel , wat je dan weer een soort van terug moet drukken, dit is niet handig. Wat ik toen deed was vaak mijn handen desinfecteren en dan pas lippenbalsem op doen, maar met een stick lippenbalsem werk je eigenlijk altijd hygiënisch, want je vingers hoeven de lippenbalsem niet aan te raken. Je hoeft alleen maar de lippenbalsem uit te draaien en dan kan je het al helemaal gemakkelijk aanbrengen. 


Opening

Weer een voordeel van deze lippenbalsem is dat het heel goed gesloten is. Je ziet de sluiting hierboven, het is een plastic gelen rand met een rode sluiting die een beetje los zit, waardoor je aan de rode sluiting de lippenbalsem kan open maken. Dit is zeker een voordeel, want zo weet je zeker dat niet iemand voor je de lippenbalsem heeft uitgeprobeerd en de lippenbalsem dus helemaal nieuw is.



Het opengaan gaat heel makkelijk.



Alleen moet je wel goed trekken, anders krijg jij wat ik hierboven ook had. Dit is mijn tweede verpakking van deze lippenbalsem en bij de eerste lippenbalsem had ik teveel eraf getrokken, dus ook een deel van verpakking. Deze keer heb ik te weinig ervan af getrokken en ik kreeg het gele stukje wat eigenlijk eraf moet er ook niet meer af. Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar je moet bij het openen van de lippenbalsem er dus wel op letten dat je alles wat eraf moet er ook af trekt ;). 


                                   Kleur

Zo ziet de lippenbalsem er uit als je hem de dop eraf hebt gehaald. Het is een lippenbalsem met een donker rozige kleur en deze kleur wordt dan ook subtiel achtergelaten op je lippen.

Ik heb het nu over vele aspecten van deze lippenbalsem gehad,  maar nog niet over het belangrijkste aspect van deze lippenbalsem, namelijk de werking!

De werking

Mijn lippen op de bovenstaande foto's hebben nog geen lippenbalsem op, maar ik had die ochtend wel kokos olie op mijn lippen gesmeerd. Mijn lippen hadden zeker wat hydratatie nodig en zijn ook heel snel droog, dus ik hoopte dat deze lippenbalsem mijn lippen weer een boost zou geven. Ook hoopte ik dat de lippenbalsem ervoor zou zorgen dat mijn lippen ook zonder lippenbalsem er prima uit zouden zien en niet afhankelijk zouden zijn van elke minuut lippenbalsem. 

Laten wij eens kijken hoe mijn lippen er met lippenbalsem uitzien en ook zonder. Let's go! 


Zo zien mijn lippen eruit met lippenbalsem erop. Ze zijn mooi shiney. En ook lekker gehydrateerd. 


In het zonnetje kan je veel beter zien hoe stralend mijn lippen eruit zien. Ze zijn heel goed gehydrateerd en hebben een licht roze tint. 

Nog een foto, Why not! Wat mij ook opviel bij het opbrengen van de lippenbalsem is dat hij heel zacht en als een soort van lippen boter aanvoelt als ik de lippenbalsem opbreng. Echt heel fijn! Als je lippen kapot zijn moet je dan ook niet bang zijn dat bij het aanbrengen je lippen eerst nog meer kapot gaan. Wel merk je dat hoe vaker je het gebruikt, de substantie ook meer als boter voelt, maar dit is natuurlijk ook logisch. De eerste keer gebruiken is de lippenbalsem nog net uit de fabriek en dus wat harder, maar als het in contact komt met de lippen heb je een fijne substantie. 






Op bovenstaande foto's heb ik nog een swatch met de lippenbalsem gemaakt op de rug van mijn hand en je ziet ook wel hoe fijn de substantie is. Echt heel fijn. 



Conclusie
















Op de foto's hierboven zie je mijn lippen zonder lippenbalsem en je ziet duidelijk hele gezonde lippen. Deze lippenbalsem maakt je lippen dus ook echt gezonder en geeft ze een natuurlijke glans. Kortom ik raad deze lippenbalsem aan iedereen aan: hij is hydraterend, verzorgend, heeft een fijne substantie, is makkelijk open te maken (met de draai functie) en is ook nog best budget en gaat ook nog best lang mee. Ik denk dat deze lippenbalsem ongeveer 2,5 maand meegaat als je hem elke dag meerdere keren gebruikt, prima toch!


Deze lippenbalsem kan je o.a. bij de Kruidvat kopen voor de prijs van 2.99,-

Ik zou zeggen ren meteen naar de winkel, hahaha.

Ten slotte zal ik nog van jullie willen weten wat jullie favoriete lippenbalsem is, laat het achter bij de reacties! & Kom elke dag om 06:00 terug voor een nieuw artikel of volg mij op Bloglovin , zo heb je mijn artikelen direct in jouw mailbox.


Ciao & Godsbless! <3 # Nothing is impossible for the one who believes (niets is onmogelijk voor degene die gelooft)


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten