vrijdag 15 mei 2015

Music| Favoriete muziek van dit moment

Bron
Hallo allemaal!
Op dit moment ben ik echt super excited, kan ik 's nachts nauwelijks meer slapen en dit komt allemaal omdat mijn Rome reis heel dichtbij komt! Bij de lange busreis die ik ga maken van minimaal 24 uur, heb ik natuurlijk ook leuke muziek nodig om onderweg te kunnen luisteren. Daarom deel ik vandaag een paar van mijn favoriete nummers van dit moment. Enjoy!
Alle nummers worden genoemd in willekeurige volgorde.

1. Say Yes-Michelle Williams ft. Beyonce, Kelly Rowland
Dit lied is echt geweldig! Je wordt er vrolijk van, krijgt er kracht uit en het is ook de titelsong van de reisserie op mijn YouTube kanaal genaamd: Op weg naar Rome.



2. Wake Up- Flavour
Op dit liedje had ik laatst een choreografie geleerd en ik vind dit liedje echt super. Super om op te dansen en ook lekker Afrikaans, love it!

3. Sitya Loss- Eddy Kenzo.
Dit liedje is een vrij rustig Afrikaans nummer, maar met super veel beat. Ik houd van dit liedje en ik zie mezelf al helemaal losgaan in de bus, hahaha.

4. Look Like Love- Britt Nicole
Dit liedje is weer een hele andere genre, maar ook echt super leuk. Het is leuk om voor de afwisseling te luisteren en het liedje heeft een super mooie boodschap, iedereen wil er toch uitzien als liefde :). 


5. Tina- Fuse ODG ft. Angel
Dit is gewoon echt een awesome song. Mijn zussen en ik hebben hier een choreografie op gemaakt en met dit lied gaat binnenkort ook iets bijzonders gebeuren. This is my jam! 


Dit waren alweer mijn 5 favorieten liederen van dit moment. Ik heb natuurlijk nog veel meer favorieten, maar die zullen jullie nog wel voorbij zien komen. Wat vinden jullie van de bovenstaand genoemde liederen? Laat mij trouwens ook weten wat jullie favoriete liederen zijn, ik houd er van om nieuwe muziek te ontdekken :).


Ciao & Godsbless! #Keep Smiling! 

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97




Geen opmerkingen:

Een reactie posten