maandag 11 mei 2015

Terug uit de Blog Off




Ik heb een tijdje nauwelijks niets op mijn blog geplaatst, ik was druk bezig met onder andere school en heb besloten om gewoon even niks te plaatsen. Benieuwd naar wat er nu met mijn blog gaat gebeuren? Lees dan gezellig verder....


Op het moment dat ik dit schrijf is het meivakantie en ik ga weer lekker bezig met artikelen vooruit typen zodat ik elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuw artikel online kan zetten. Als je dit artikel dus ziet, gaat er vanaf nu elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuw artikel online komen!
De artikelen die online gaan komen kunnen echt over van alles gaan van lifestyle onderwerpen tot fashion en nog veel meer!

Ik heb mijn blog nu al bijna 3 jaar (op 18 juli) en ik wil nu wel echt weer regelmatig gaan bloggen en ook echt de tijd nemen voor mijn lay-out. Iemand nog tips over hoe ik mijn lay-out kan verbeteren, ik heb namelijk nog niet zoveel technische kennis.

Dat was de update over hoe mijn blog er nu uit gaat zien, maar ik wil ook nog even een korte life update geven. Ik ga namelijk bijna met school naar Rome! Ik ga natuurlijk super veel foto's maken in Rome en ga ook echt artikelen maken over mijn reis, ik heb er zoveel zin in! Exciting! Verder leg ik al mijn voorbereidingen voor de reis vast in video's, die online komen op mijn YouTube kanaal: Marleon97 . Dit is mijn eerste reisserie en ik noem hem: Op weg naar Rome, het zou leuk zijn als je een kijkje neemt op mijn kanaal en de video's bekijkt.

Dit was denk ik wel alles wat ik te zeggen had. Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd en dat ik jullie ook enthousiast heb gemaakt voor alles wat er aan gaat komen. Nu is mijn vraag aan jullie: Hoe gaat het? 


Ciao & Godsbless! #Keep Smiling!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten