woensdag 17 juni 2015

Too Much, To Blog

Hallo lieve lezers!

Vandaag zou normaal gesproken gewoon een nieuw verhaal uit de verhalenserie online komen, maar peeps, ik ben echt zo druk met al het schoolwerk. Ik kan het gewoon allemaal niet meer bijhouden en vind het zonde om alleen artikelen online te zetten, omdat ik het moet en niet omdat de artikelen goed in elkaar zitten en kwaliteit bevatten. Kwaliteit over Kwantiteit!

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik de komende periode even geen artikelen plaats. Ik ga mij met de volle 1000% inzetten voor school en mijn doel is om met mooie 7's over te gaan en dat moet lukken toch! Gewoon positief blijven.

Ik zie jullie denk ik over ongeveer 3 weken weer, als de toetsweek en alle PO's en toetsen voorbij zijn. Ik ben excited om mij veel bezig te kunnen houden met YouTube en bloggen.

Jullie in de tussentijd veel plezier met alles wat jullie doen. Doe alles met de volle plezier en geniet van alles, van huiswerk tot een lekkere maaltijd.



Ciao & Godsbless # Keep Smiling!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten