maandag 17 augustus 2015

Hervormingen op le blog

Wauw! Ik heb al zo'n 2 maanden geen artikel meer online gezet. Dat is zo lang!
Daarom geef ik vandaag even een update om te vertellen wat ik de afgelopen tijd allemaal gedaan heb en wat er de komende tijd allemaal aan gaat komen.So, let's get started!

De voorgaande 2 maanden bestonden uit toetsen, leren, stress en boeken inleveren.
Samengevat: de laatste weken van school. Gelukkig heb ik de laatste weken van
school overleefd en ben ik over naar VWO 6! Ik ben eindexamenleerling, wajow!
Het is echt raar om te beseffen dat ik volgend jaar gewoon examen ga doen, exciting!

In ieder geval, ik heb al zo'n 4 weken zomervakantie erop zitten en heb nog 2 weken te
gaan. Aan de ene kant lijkt dit lang, maar aan de andere kant gaat het heel snel. Ik zit gewoon alweer bijna in de schoolbanken, oké dit is misschien een beetje overdreven, maarja.

Laten we op de zaken overgaan...

Het is zomervakantie en ik kan dan ook eindelijk echt goed vooruit werken voor mijn blog. Mijn 3-jarige blogviering was afgelopen 18 juli, en ik ben gewoon helemaal vergeten om daar aandacht aan te besteden, terwijl dat wel een viering is. Dus hierbij nog Happy Blog BDAY!

Bron foto


Nu ik al 3 jaar een blog heb, wordt de behoefte naar een eigen site wel echt groot. Mijn
doel is dan ook echt om dit jaar nog een lovelifespiration.nl te hebben, dit zou echt zo
awesome zijn! Tot die tijd gaat er op deze blog van maandag t/m vrijdag elke dag 1 artikel online komen. Deze artikelen zullen gaan over fashion, school, inner beauty, motivatie, lifestyle, nagels en nog veel meer onderwerpen.

Verder ben ik ook bezig om de lay-out van mijn blog wat aan te passen. Ik probeer meer over de technische kanten te leren en gewoon echt het maximale eruit te halen. Deze zomervakantie zal ik dus vooral bezig zijn met de technische kant van LoveLifespiration en zal de ''nieuwe LoveLifespiration'' weer actief zijn vanaf  31 augustus 2015!

Wees niet getreurd nog 2 weekjes afwachten en dan kan je elke werkdag om 06:00 op LoveLifespiration een artikel vinden over een onderwerp waar ik echt enthousiast over ben.

Ik denk dat ik jullie wel genoeg heb geïnformeerd en dat het tijd is om dit artikel af te sluiten.
Hele fijne vakantie toegewenst aan iedereen en tot 31 augustus!


Ciao & Godsbless! #Keep Smiling!
Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Instagram: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten