vrijdag 7 september 2012

Kruidvat dagcrème voor de droge en gevoelige huid

Heee,

Vandaag een review van een product ik een tijdje getest heb.
Ik wil alvast van tevoren zeggen dat ik een blog wil met positieve en negatieve reviews zo weten jullie wat jullie kunnen aanschaffen en wat zeker geld verspilling is.
Ook heb ik reviews met middelmatige tevredenheid zoals vandaag.
Hieronder een afbeelding van het product:
Deze dagcrème is zoals het al zegt speciaal voor de droge en gevoelige huid gemaakt en zou dus perfect voor mijn huid moeten zijn.
Maar het tegendeel is wel bewezen ik kreeg van deze crème namelijk een trekkerig gezicht en kreeg er puistjes van.
Ik dacht dat het gewoon aan mijn puberteit lag , maar deze crème veroorzaakte nog meer puistjes op mijn gezicht wat ik niet echt heel fijn vind.
Daarom ben ik gestopt met het gebruiken van deze crème.
Nu gebruik ik twee anderen producten voor mijn gezicht , reviews hiervan volgen later.
Ik zal deze crème dus niet aanraden, want aan het begin werkt hij best fijn maar daarnaa veroorzaakt hij dus puistjes.
Ik heb een gedeelde mening over dit product omdat het misschien wel aan mijn overgevoelige huid ligt.
Maar ik zou hem ook weer niet aanraden om te kopen, maar het is wel het proberen waard voor die prijs.

De Kruidvat dagcrème voor de droge en gevoelige huid is te koop bij de drogisterijen voor 1,70.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten