zaterdag 8 september 2012

Would You Rather Tag


Haii!

Vandaag mijn eerste Tag de  Would You Rather Tag.
Ik dacht dat het ook wel eens leuk was om een Tag op mijn blog te plaatsen want dit hoort er eigenlijk ook wel bij. Hieronder mijn antwoorden op de Tag.
Have fun!!!

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?

Dit is voor mij niet zo’n lastige vraag ik gebruik namelijk geen eyeliner,paletten en oogschaduw .
Alleen bij bijzondere gelegenheden mascara en altijd lipglosses en soms lipstick(alleen heb ik nog niet te perfecte everyday kleur gevonden).
Ik kies voor lipgloss dus omdat ik dit echt elke dag draag en dit een deel van mijn outfit vind.

 

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?

Ik heb kroeshaar dus de keuze voor mij is wel duidelijk , ik zou liever mijn haar houden en het nooit meer mogen knippen dan kaal zijn.
Want zoals de lipgloss is haar ook een heel belangrijk deel van jezelf.

 

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?

Ik zou gaan voor coral cheeks dit geeft namelijk een hele mooie glow op een donkere huid.

 

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?

Omdat ik geen make-up draag behalve lipgloss en af en toe mascara.
Zou ik zeker een hele nieuwe garderobe willen met nieuwe blazers, truitjes, broeken en natuurlijk heel veel mooie schoenen!

 

Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?

Ik zou lipstick als eyeliner gebruiken , want anders lijkt  mij een beetje raar.

Zie je het al voor je iemand met een zwart lijntje om de mond !

 

Would you rather only shop at MAC or Sephora?

Ik denk dat ik voor Sephora ga , Sephora heeft namelijk ook dingen voor de nagels en daar ben ik helemaal gek van!

 

Would you rather only use one eye shadow color or one lip color for the rest of your life?

Zoals ik al zei gebruik ik helemaal geen oogschaduw en ga ik elke dag de deur op met een lipkleur op.
Voor mij is dus de keuze makkelijk ik zou voor de lip kleur gaan.

 

Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?

Ik zou liever winter kleren in de zomer dragen , in de winter heb je namelijk kleren in laagjes opgebouwd en je kan dus altijd nog dingen uit te doen.
En ik zweet toch liever dan bevriezen door de kou. Brrr..

 

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?

Ik ben iemand die van hele lichte kleurtjes houd  zoals roze
Natuurlijk ook van donkere kleurtjes ,maar ik vind dat al snel te depri.
Als ik zou kiezen ga ik dus zeker voor de lichte kleuren.

 

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?

Dit is weer zo’n vraag waar je het antwoord waarschijnlijk al op weet.
Ik ga liever een oogproduct opgeven dan een lipproduct, want lipproducten draag ik dus elke dag.

 

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?

Ik ga voor de ponytail dit staat altijd wel netjes en met je outfit kan je het ook wel elke keer een andere flavour geven.
Met een messy knot is dit anders, dit kan op een gegeven moment toch te rommelig worden voor mij.

 

Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?

Dit vind ik echt een super moeilijke vraag, want ik ben echt een lipgloss en nagellak gek.
Maar als ik toch moet kiezen, kies ik nooit meer lipgloss kunnen dragen.
Nagellak is voor mij namelijk echt onmisbaar, ik heb het elke dag op zelfs als ik geen lipgloss draag.

 

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?

Wenkbrauwen zijn echt een onderdeel van je gezicht zonder wenkbrauwen ben je echt kaal.
Nee ik houd liever mijn wenkbrauwen.

 

Would you rather live without makeup or nail polish?

Ik ga liever leven zonder make-up door het leven , want dit draag ik toch bijna nooit.
Mijn nagellak blijft zeker in huis.

 

Dit was voor mij echt een leuke Tag om te beantwoorden hopelijk vonden jullie het ook leuk.
Neem het gerust over, ik heb het ook gedaan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten