zondag 9 september 2012

Wishlist #2


Wishlist :

 Zoals jullie weten ben ik hartstikke hard aan het sparen , dit lukte eerst niet maar nu de zomer voorbij is word het toch wel weer tijd om te gaan sparen.
En het gaat al de goede kant op , maar natuurlijk spaar ik niet voor niets om te sparen moet je natuurlijk ook spaardoelen hebben.
Oftewel de Wishlist!!! Vandaag de top 5 van dingetjes die ik echt in mijn stash wil hebben


1.Ipodtouch:



Dit is toch wel iets wat ik al super lang wil ik denk nu al sinds ik naar de middelbare school ging (zo’n 3 jaar) maar elke keer heb ik dit toch overgeslagen op mijn verjaardagslijst.
Waarom ? zou je denken, nou omdat ik dit altijd iets vond waar ik zelf voor wil sparen.
Iets wat ik uit mijn eigen zakken wil kopen. Vooral de spelletjes en apps bij de iPod touch trekken mij aan.

 

2.Calvin Klein One Shock:


Dit is echt wat ik super duper graag wil het Calvin Klein One Shock geurtje.
Dit is een hele warme en vrouwelijke geur en ik kreeg dit vorig jaar voor mijn verjaardag en sinds dien wil ik echt niks anders meer.
Het enige probleem is dat dit geurtje zeer prijzig is , misschien wachten tot mijn verjaardag maar?.

3. Ipad :


Oké dit  is misschien niet zo realistisch maar toch wel iets wat ik op mijn Wishlist heb staan.
Het word nog hard sparen, maar dat heb ik er ook wel voor over hihi.

 

4.Vans met stuts.

Dit is misschien niet het origineelste wat ik bedenk, maar ik zag dit paar op een pingfoto staan en werd meteen verliefd.
Deze Vans zou ik zelfs los kopen en dan zelf stuts kopen en het maken.
Als het kon nu meteen!





5.Pumps.

 

 

 

 

 

 

 

Dit is iets wat ik wil, maar niet weet of het wel slim is om dit aan te schaffen
Ik ben namelijk echt een hele slechte hakkenloper .
Toch wil ik deze aan mijn garderobe aanschaffen, je moet namelijk toch ergens beginnen?

 Dit was het weer, khoop dat jullie het leuk vonden.

Bye,,<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten