zaterdag 8 september 2012

Ziek wat nu?!

Hee,


Iedereen is wel eens ziek en ook ik ben weer aan de beurt.
Ik zit thuis met veel buikpijn en voel mij dus ook niet optimaal.
Heel veel mensen zijn wel eens ziek en daarom geef ik hierbij tips hoe je jouw ziekteperiode verdraaglijker kan maken.

Stap 1:

De eerste tip die ik je kan geven is neem rust ga lekker na je huiswerk wat lezen.
In ieder geval geef jezelf even rust ga slapen . Oftewel doe iets waarmee je ontspant.

 

Stap 2:

Neem een bad of douche dit laat je meestal tijdens het ziek zijn toch wat frisser en beter voelen.
Doe hierna wat schone kleren en je voelt je al 50% beter.

 

Stap 3:

And last but not least Neem even lekker een paracetamol of aspirine in.
Dit zijn hele goede pijnstillers en maken je ziek zijn zeker al wat minder erg.
Ze zorgen ervoor dat je dagelijks leven toch nog door kan gaan en je gewoon naar je school/werk kan.

Dit was het dan weer ik hoop dat ik met deze tips het ziek zijn toch wat meer dragelijker heb gemaakt.

 

Bye,, <3

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten