zaterdag 24 november 2012

Updaatjee

Dat is alweer een tijdje geleden!
Ik hou heel erg van bloggen , maar school wordt steeds drukker en mijn cijfers zijn nog steeds niet helemaal hoe ik het wil als ik het zo kan zeggen. 
Ik werk super hard alleen plan gewoon niet super goed en ben soms gewoon lui.
Daarom ga ik deze week een nieuwe plan methode proberen toe te passen en als het werkt zou je daar wel meer over horen.

In ieder geval gisteren zijn alle cijfers voor het eerste rapport ingevoerd en ik ben zoals ik net vertelde niet helemaal tevreden.
Daarom moet ik de komende tijd echt super duper hard gaan werken om dit allemaal op te halen.
Het liefst voor de kerstvakantie! Ik ga dus elk weekend een week vooruit schrijven, zo kan ik toch nog berichten online zetten.
Weten jullie trouwens of je ook berichten vooruit kan plannen?
Ik hoop dat jullie mijn berichten voor de aankomende week leuk zullen vinden , want het gaan er een hele boel worden.
Enjoy :)
Ps: Mijn zakelijke account is veranderd : mjstyleblog@live.nl

Bye,, MJStyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten