zondag 2 december 2012

Review Make up Verwijderdoekjes wibra

Vandaag weer een review , en deze keer over zoals eigenlijk altijd een budget product.
Dit product is dus echt zeer geschikt als je een klein beetje hebt uit te geven.
En ben je benieuwd of deze kleine prijs het product ook waard is? Dan moet je zeker verder lezen.


Laatst liep ik in de winkel , want ik zit al paar dagen zonder reiniging voor mijn gezicht (shame).
Ik heb de afgelopen dagen mijn gezicht dus met lauwwater gewassen en dit vond ik niet echt een reinigend effect hebben.
Daarom was ik op ziek naar goedkope reinigers die mijn poriën goed zouden reinigen en mijn puistenaanval die ik op mijn gezicht had gekregen door stress zouden verminderen.
Ik kwam deze doekjes bij de wibra make-up schap tegen voor máár 0,69,-!! En ik heb ze dus ook meteen in mijn karretje gegooid.
Mijn mening over deze doekjes is ook heel erg positief , er staat op dat het geschikt is voor alle huidtypes en volgensmij klopt dit deels ook wel.
Ik heb namelijk een droge en gevoelige huid, en vooral heel gevoelig, ik kan dus niet tegen agressief

spul en dat zijn deze reinigingsdoekjes zeker niet.
Ze reinigen je gezicht goed en je gezicht voelt daarna heerlijk zacht aan.
Wel zou ik aanraden om na gebruik van de reinigingsdoekjes een goed voedende crème te gebruiken.
Want de reinigingsdoekjes zijn wel een tikkie uitdrogend, ik zal ze voor de zeer droge huid dus niet aanraden.
Wel zijn deze doekjes ook zeker voor de zeer vette huid geschikt, ze matteren namelijk je gezicht echt helemaal.
Ik zal dus zeggen, ben je op zoek naar goed reinigende, goedkope en goede reinigingsdoekjes , dan is dit zeker iets voor jou! Met een zeer droge huid zou ik ze niet aanraden, maar je kan als je wil daarna ook gewoon een goed voedende crème aanbrengen.

De Make Up Verwijderdoekjes zijn bij de Wibra filialen te koop voor 0,69,-  en zijn geschikt voor alle huidtypes.
Een pak bevat 25 zachte reinigingsdoekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten