zaterdag 29 december 2012

Egale huid update

Eindelijk weer een nieuwe egale huid update, zijn jullie benieuwd hoe het nu met mijn huid gaat?
Lees dan lekker verder...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een egale huid update heb geschreven, maar ik zit weer aan een andere reiniging, ik ben namelijk begonnen met het gebruiken van de kruidvat reiningsmelk en reinigingslotion voor de droge en gevoelige huid.
Ik ben nog niet ver genoeg om een review te schrijven, maar binnenkort komt deze online.
Mijn huid is op dit moment gewoon normaal, niet heel onrustig gewoon even veel puistjes als normaal, wel heb ik een soort van littekens op mijn huid van puistjes die daar hebben gezeten, maar ik heb echt geen idee waar die vandaan komen.
Waarschijnlijk heb ik of die puistjes verkeerd uitgeknepen of zijn ze gewoon met littekens verdwenen.
Wel heb ik nu heel veel stress met school en alles, dus het kan ook daarom zijn door slechte slaap, onregelmatig eten en alle stress dat mijn huid zo is, gelukkig heb ik een goede reiniging en zijn er dus nog geen puistjes bijgekomen.
Wel heb ik op dit moment een hele dikke puist, en ik denk dat ik daar misschien maar eens tandpasta op ga smeren.
Heel veel mensen zeggen dat tandpasta niet werkt, maar bij mij zorgt het ervoor dat het viezigheid (klinkt een beetje vies) uit de puisten komt.
Ik doe dit wel maar een nacht, want als je het nog een nacht doet wordt je puist groter.
Ik zou dit dus zeker aanrader, maar dan moet je wel kijken of het voor jou werkt natuurlijk.
Ik wil echt heel graag de dr. van der Hoog reinigingsproducten proberen, maar moet daar nog eventjes op wachten, want ik vind 7,- voor een product waarvan ik nog niet weet of het mij werkt, wel heel erg veel.
Hebben jullie misschien nog budget tips voor reiniging voor een puistenhuid? Dat is trouwens echt een goed onderwerp om over te gaan schrijven, daar ga ik eens een blogspot aan wijden.
Ook wil ik over meer crea bea dingen gaan schrijven, maar hier horen jullie meer over in de algeme update die vanavond online gaat komen.
Ik wil jullie ook bedanken voor elke keer dat jullie mijn blog lezen <3

byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten