zaterdag 29 december 2012

Wat doe ik op dit moment?

Op dit moment ben ik in bed aan het typen, echt veel te laat opgestaan, maar ik heb volop genoten van mijn 1e week vakantie, en daarom is het vanaf vandaag ook weer tijd om met school aan de slag te gaan.
School is namelijk ook heel belangrijk en als ik een goede voorsprong en planning voor school maak, dan heb ik straks geen stress tot de voorjaarsvakantie , als het goed is.
Ik ga dus nu denk ik mijn tandenpoetsen en gelijk kleren aandoen, dan ga ik eten maken en het livelifegorgeous favorieten filmpje van 2012 kijken.
Ik ben namelijk echt gek op livelifegorgeous, echt aanraden, check snel hun site!!!
Dan ga ik denk ik kijken welke toetsen ik allemaal heb tot de voorjaarsvakantie, en dan ga ik mij vooral richten op de 1e twee weken na de vakantie.
En dan studeren maar ahhahahaa bikkelen enzoo.... Ik merk trouwens echt dat ik schrijven leuk vindt, toen ik in de zomervakantie gewoon uit een soort van impuls een blog begon, had ik niet verwacht dat ik nu nog met zoveel plezier aan het schrijven zou zijn.
Ik vind het heerlijk om mijn hart te delen en lekker al mijn kennis uit te schrijven.
Ik hoop ook dat jullie mij nog steeds interessant vinden, ik jullie wel in ieder geval.
Trouwens jullie moeten echt de dance dares van ellen degeneres show kijken , want dat is echt heel funny.
Het zijn zegmaar mensen die achter iemand anders gaan dansen, terwijl die gene dat niet doorheeft :p.
Ik hou van Ellen degeneres kijken, zij is echt super droog en grappig en de gasten die komen zijn ook leuk, dus ook weer een aanrader als je jouw verveelt in de vakantie, ga dan lekker naar youtube en typ ellen degeneres.
Ik ga maar eens tandenpoetsen en derest doen wat ik heb gezegd te gaan doen en dan spreek ik jullie snel weer!


Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten