vrijdag 28 december 2012

Goede voornemen 2013.

Het is over 3 dagen alweer 2013, en daarom heb ik ook wel weer voornemens voor het nieuwe jaar.
Vandaag ga ik jullie over deze nieuwe voornemens vertellen, en vertellen waarom ik deze voornemens heb.
Veel leesplezier!


Yeeh! Ik ben weer helemaal hyper, want we gaan alweer bijna oud & nieuw vieren, wat ik echt super leuk vind, want dan kunnen we weer een goede nieuwe start maken, en beginnen met een schone lei.
Ik heb weer een paar dingen die ik 2013 anders wil gaan doen, dan ik in 2012 heb gedaan.
Daarom hieronder een stapel voornemens voor het jaar 2013.

1.Aardiger doen tegen zusje:
Dit staat echt hoog op mijn voornemenlijst, ik vind dat ik soms namelijk te weinig tijd voor mijn zusje maak en ook soms heel bot ben.
In 2013 wil ik de zus zijn die zij verdient.

2.Een eindrapport hebben met alleen 8'en:
Ik heb nog nooit een rapport gehad met alleen 8'en, dus dit is zeker een doel voor mij.

3.Meer socializen:
Ik ben wel heel sociaal, maar neem niet vaak het iniatief in vriendschappen/afspraken.
In 2013 wil ik veel dingen organiseren en ook veel tijd met vrienden door gaan brengen.

4.Sparen:
Ik ben wel goed in sparen, maar soms heb ik toch nog wel onnodige,impulsieve aankopen.
In 2013 wil ik heel veel gaan sparen en aan het eind van het jaar lekker veel geld gespaard hebben.

5.Meer in huis doen:
Ik ben best wel lui , maar wil in 2013 echt veel thuis gaan helpen, met oppassen, schoonmaken ,etc.


6.Gezond eten:
Ik eet echt niet heel gezond en daarom wil ik 2013 echt heel gezond eten, en alleen bij verjaardagen/feestdagen losgaan.
Ik weet zeker dat je dit aan mijn conditie en huid terug gaat zien.

7.Sportfreak worden:
Ik ben echt niet gemotiveerd in sporten, dus wil in 2013 echt een sportfreak gaan worden.
Sporten is namelijk gezond en ik denk dat met sporten heel veel problemen opgelost kunnen worden (daar horen jullie later meer over).

8.Gemotiveerd blijven/positief zijn:
Niet dat ik dit jaar niet gemotiveerd was, maar soms liet ik negativiteit nog wel eens overheersen. Volgend jaar wil ik alleen maar gemotiveerd blijven met school en op het gebied van andere zaken.

Dit waren dan weer een paar van mijn voornemens, fijn oud&nieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten