zondag 16 december 2012

Review Beauticology cupcake geschenkset


Vandaag is het zondag, en dit betekent review tijd!! Ik kreeg voor mijn verjaardag een geschenkset van Beauticology, ik had nog nooit gehoord van dit merk, en dacht dat ik er wel heel gevoelig voor moest zijn.
Wil je weten hoe het mij is bevallen? Lees dan snel verder....

Vandaag dus een review over de Beauticology cupcake geschenkset.
De geschenkset bevat van links naar rechts een strawberry cupcake shower crème 100 ml, een marshmallow cupcake savon soap 100g en een cherry cupcake body wash 100 ml die heel mooie glitters bevat.
Ik vind het een heel goed gevulde cadeauset, wel vind ik jammer dat een van de shower washes, niet is vervangen door een bodycrème of bodylotion, dat was nog leuker geweest.
Het uiterlijk is wel echt super schattig, girly en mooi en echt leuk om cadeau te geven.
De geuren zijn echt super lekker, en vooral de zeep ruikt echt naar snoep, mmh....
Ook als je doucht ruikt je badkamer helemaal lekker en je huid ruikt ook nog ongeveer 5 minuten lekker, het is niet een geur die de hele dag blijft hangen, dat is ook maar goed ook , maar als je hebt gedoucht, ruikt iedereen wel dat je met iets zoets hebt gedoucht.
Over de inhoud ben ik heel erg tevreden, ik dacht dat mijn huid heel heftig op deze geparfumeerde producten zou reageren, maar gelukkig is dit niet gebeurd, want dat was ook wel heel erg zonde geweest.
Volgensmij is hij ook niet zo prijzig, de precieze prijs weet ik niet, maar ik heb hem wel eens in de krant zien staan, en toen was hij 4,- ofzo? Vooor gewoon 3 producten, meteen halen dus!

Deze cadeauset kan je halen bij de kruidvat, de prijs weet ik niet want het was een cadeau.
De producten zijn 12 maanden houdbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten