zondag 16 december 2012

Zondag updatee

Lieve lezertjes,

Hier ben ik dan op de zondagavond, helemaal kapot en weer in de stress voor de nieuwe week die wss gaat beginnen.
IK heb 5 pw's en dus heel veel te leren, want ik heb deze cijfers echt nodig! Ik heb besloten om elke dag 2 artikelen te schrijven, behalve op zondag, dan schrijf ik 1 artikel en een updaatjee.
Ik hoop dat dit jullie ook bevalt, zo niet , dan hoor ik het graag.
Ik ben dus super kapot, en ben echt toe aan vakantie, gelukkig heb ik nogmaar 4 dagen te gaan, want vrijdag heb ik kerstviering! Ik heb er echt super zin we gaan namelijk ook sinterkerst vieren, dus een combi van sinterklaas en kerst. Dus dat wordt weer cadeautjes ontvangen!! en geven natuurlijk ahhaha.
Ik ga niet ontkennen dat ik niet van cadeaus hou, ik hou namelijk echt heel erg van gratis spullen :$ .
Ik wil julie trouwens bedanken, want mijn artikels, worden steeds beter bekeken, vooral de review van het blue pearl geurtje! en de egale huid updates, binnenkort komt er trouwens weer een aan! Ik vind het heel fijn, dat ik nu voor publiek schrijf en niet voor nobody, haha maar natuurlijk wil ik dat ik voor elke video zoveel pageviews krijg, dus kijk ook lekker mijn andere artikelen door , dat vind ik echt super leuk!
In ieder geval , ik moet nu nog nederlands gaan leren, bio gaan maken, en nog even releaxen en dan gaan slapen :) , wat hebben jullie vandaag gedaan? Laat lekker een comment achter en mailen mag natuurlijk ook over alle onderwerpen, bijvoorbeeld als je even een uitlaatklep wilt, advies, beauty vragen hebt of als je aanraders hebt, op zakelijk vlak>?

Na dit lange verhaal, zou ik er maar even een eind aan breien, hopelijk tot volgende week zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten