zondag 16 december 2012

Tag- This or That

Ja mensen, sorry weer een tag, maar tags zijn gewoon super leuk en jaa, gewoon leuk!
Lees lekker verder :).

In deze tag moet ik kiezen tussen 2 make-up producten, en zoals jullie misschien al weten , draag ik geen make-up, maar toch zal ik nog wel mijn eerlijke mening geven :).

Vraag 1 : Blush of Bronzer?
Ik heb een donkere huidskleur, dus ik zou voor Blush kiezen.

Vraag 2 : Lipgloss of Lipstick?
Ik ben echt een lipgloss freak, dus ik zeg zeker lipgloss.

Vraag 3: Eyeliner of Mascara?
Mascara, ik draag echt nooit eyeliner.

Vraag 4: Foundation of concealer?
Ik zeg dan denk ik geen van beide, want ik draag allebei niet, maar als ik toch zou moeten kiezen, kies ik voor concealer want ik heb last van puistjes.

Vraag 5: Neutraal of kleur?
Ik kies zeker voor kleur, ik hou heel erg van kleur, dat is zo lekker vrolijk!

Vraag 6: Losse of vaste oogschaduw?
Ik draag geen oogschaduw, maar als ik het zou dragen, dan zou ik voor vaste gaan, dat is een stuk minder gedoe.

Vraag 7: Kwasten of sponsjes?
Kwasten, die zijn gewoon fijner, net als bij oogschaduw, minder gedoe :).

Vraag 8: OPI of China Glaze?
Ik heb van allebei geen nagellak , maar wil OPI echt super graag aan mijn collectie toevoegen.


Vraag 9: Lange of korte nagels?
Lange nagels zeker, ik vind dat gewoon super mooi, en nagellak en nail-art is ook mooier bij lange nagels.

Vraag 10: Acryl of natuurlijk?
Natuurlijk, het is het mooist om van jezelf mooie nagels te hebben.

Vraag 11: Felgekleurd of donker?
Dit licht echt aan het seizoen, in de zomer fel en in de winter beetje donkere kleuren.

Vraag 12: Met of zonder nailart?
Ik kies voor nailart, ik vind het echt super leuk om altijd iets bijzonders op mijn nagels te hebben.

Vraag 13: Parfum of bodyspray?
Ik kies voor parfum, ik heb namelijk echt een goed hangende geur nodig, in de zomer zou ik misschien bodyspray zeggen.

Vraag 14: Lotion of boddybutter?
Ik met mijn droge huid kies zeker voor een butter.

Vraag 15: Douchegel of zeep?
Ik ga zeker voor een douchegel, want zepen zijn altijd zo onhandig in het water , glibberig, ja je snapt misschien wel wat ik bedoel ;).

Vraag 16: Los of vast?
Ik denk vast, want ik hou echt van verschillende kapsel, van opsteken tot knot.

Oké dit was het dan weer, ik heb niet alle vragen gebruikt, maar de meeste vragen wel.
Hoop dat jullie het leuk vonden, laat gerust reacties achter of stuur een e-mailtje(mijn e-mail vind je aan de rechterkant onderaan de site).

Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten