zaterdag 29 december 2012

Review Kruidvat reinigingsproducten

Ik ben zoals jullie weten op weg naar de ''egale huid'' en heb dus laatst nieuwe reinigingsproducten gekocht, vandaag ga ik jullie vertellen over mijn bevindingen en of ik het jullie ook zou aanraden....
Lees lekker verder :).

(foto's zijn afkomstig van google) .

Ik heb bij zowel de reinigingsmelk als de reinigingslotion voor de droge en gevoelige huid gekozen, ik had van tevoren al een beetje een vooroordeel, ik had namelijk een aantal maanden geleden een crème voor de droge en gevoelige huid van kruidvat huiswerk en hier kreeg ik puistjes van.
Ik besloot toch kruidvat nog een kans te geven en hieronder kan je lezen wat ik van beide producten vond.

Als 1ste de reinigingsmelk, ik heb hier een gemengde mening over, hij maakt goed schoon en geeft je gezicht voeding en een mooie glow, ik heb de afgelopen dagen dan ook veel complimenten gehad, over dat mijn gezicht helemaal straalt.
Alleen heb ik de afgelopen dagen ook gemerkt dat het mijn huid vettig maakt en dan vooral mijn neus.
Best raar dat deze melk je gezicht eigenlijk over hydrateerd , vooral bij iemand met zo'n droge huid als ik, maar toch heb ik dit zo ervaren.
Ik zal deze dus wel aanraden, want hij reinigt heel goed, alleen zou ik hem niet elke dag gebruiken of voor de reinigingsmelk voor een andere huidtype kiezen, ik denk dat ik misschien dat 2de ga proberen en dan zullen jullie daar binnenkort ook meer over horen.

 En dan nu de reinigingslotion (tonic), ik vind dit een heerlijke verfrissende tonic, waar ik niet voel branden en hij werkt volgensmij prima, ik weet alleen niet of hij echt diep genoeg reinigt voor wat ik wil, ik heb namelijk een huid in de puberteit en heb hier dus ook een diepe reiniging voor nodig.

Mijn meningen over deze producten zijn dus verdeeld, maar voor mij werken ze voldoende , maar ik ben toch nog steeds op zoek naar de perfecte reinigingsroutine, blijf de site in de gaten houden voor updates.


De kruidvat reinigingsproducten zijn te koop bij de kruidvat voor 1.92,- p.s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten