zondag 16 december 2012

Wishlist Deel 1

Alweer een wishlist?! Ja alweer, ik ben altijd voor inspiratie van dingen die ik nog wil, maar deze keer toch eens een andere wishlist... Ben je nou benieuwd wat er zo anders aan deze wishlist is? Lees dan lekker verder.

Zoals ik al zei een wishlist anders dan normaal, deze keer is het namelijk meer een verlanglijstje, om impulsen aankopen te voorkomen.
Dit lijstje ga ik de komende tijd dus afwerken, er staan ook en paar minder budget dingen bij, maar zo kan ik voor mezelf wel een duidelijk uitgaven beeld schetsen.
Nu genoeg gepraat let's get started! (ps : alles is in willekeurige volgorde..).


1. Chanel Chance :
Ik ben echt opzoek naar een nieuw geurtje, en ik zou deze echt heel graag aan mijn collectie willen toevoegen.
Ik had nog nooit Chanel parfums geroken, maar deze is echt heerlijk! mmmhh. Alleen is hij iets te duur, want het liefst zou ik dan zo'n 50 ml willen en dit is al rond de 70,-, uhuumm een beetje te duur dus.
Wel blijf ik er lekker voor sparen, en hoop dat er echt een 50% actie komt , wachten maar.
Ga deze zeker lekker even ruiken , als je langs de douglas of een andere parfumerie loopt.




2.OPI Nagellak:
Ik ben echt een nagellak freak, en wil gewoon echt van alle merken en maten nagellak.
Deze staat dus ook super hoog op mijn lijstje, maar toch blijf ik hem echt te duur vinden om te kopen.
Ik denk dat ik wacht op een mooie actie en hem dan misschien koop, want toch moet en zal ik dit nagellakje toevoegen aan mijn collectie :).

3. Dokter van der Hoog Reinigingsproducten :
Gezichtsreiniging
Ik ben zoals jullie ook wel in eerdere berichten konden lezen, heel erg bezig met het krijgen van zo'n mooi mogelijke en egaal mogelijke huid.
Ik wil al heel lang producten van Dokter van der Hoog aan mijn collectie toe voegen, maar vond het altijd te duur.
Dit is dus alweer iets waar ik voor moet sparen, maar wel wat ik binnenkort echt wil gaan kopen.



4. Zwitsal parfum:

En ja, alweer een parfum, i know misschien is 2 te veel? In ieder geval, houd ik echt enorm van Zwitsal en ik vind de geur echt niet normaal lekker, dus wil ik ook dit aan mijn collectie toe voegen.
Ik vind het een hele goede prijs voor de hoeveelheid, maar heb wel een max bedrag per maand te besteden, dus moet ook hier goed overnadenken.
Ik wil dit dus echt wel binnenkort ook gaan kopen, maar ga denk ik wel wachten tot een actie van 2 voor 20,- ofzo.

5.Alle 0,99,- Essence lipgloss : Lila Lipgloss.Ik hou heel erg van lipgloss en van budget producten, dus dit is gewoon 2 voor de prijs van 0,99,-! Ik wil heel graag alle lipglossjes van de 0,99,- Essence lijn aan mijn verzameling toe voegen.

Dit was dan weer het eerste deel van de wishlist, ik hoop jullie bij de 2de weer terug te zien.

Bye,, <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten