dinsdag 29 januari 2013

*Parfum

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over parfum, mijn mening ervan en wat heerlijke geuren waar ik jullie mee wil introduceren.
Lees lekker verder..




Parfum is een hele belangrijke eigenschap van een mens, het is beschikbaar in verschillende kleuren, geuren en maten.
Ik vind zelf dat parfum echt een bepaald karakter aan kleding geeft en je ruikt er natuurlijk lekker door.
Er zijn heel veel verschillende geuren en het is vooral heel erg belangrijk dat je een geur kiest die bij jezelf past.
Ik hou van heel veel verschillende geuren, maar ben niet zo van de sterke geuren, maar dit is natuurlijk iets heel persoonlijks.
Ik wil jullie in deze blogpost een paar aanraders laten zien van geurtjes die ik echt iedereen zou aanraden. Als jullie over een geurtje meer informatie willen horen, moeten jullie dat maar laten weten, want dan kan ik er nog een review over schrijven.

Nummer 1: Girlfriend Justin Bieber .


Heel veel mensen hebben als ze de naam Justin Bieber horen al meteen een oordeel klaar, of het nou positief is of niet.
Maar ze geven de geur dus ook vaak geen kans, omdat het toevallig van Justin Bieber is.
Ik ben altijd heel erg neutraal over Justin Bieber geweest, en toen ik het testertje in de winkel zag was ik dus ook meteen bereid om te proberen of dit parfum echt lekker was.
En ik ben heel erg verrast, want het is echt een super lekker geurtje, blijft lekker lang hangen en zelfs met de tester doe ik al heel erg lang.
Ik ben dus zeker bereid om deze ook in de 50 ml versie te kopen.
Als ik de geur zou moeten beschrijven is het een beetje zoetig, zwaar , maar ook weer bloemig en niet dat mensen zich meteen omdraaien als je ergens binnenkomt.
Elke keer dat ik dit luchtje droog heb ik complimenten gekregen en vroegen mensen wat ik droeg, dus ik raad hem zeker aan. Ook is de heulsel ook heel erg mooi en mooi om tussen je stash te zetten.
De prijzen:
30ml-33.50,-
50ml-45.00,-

100ml-56.00,-

2. DKNY Be Delicious:

Ook dit geurtje kreeg ik laatst als sample mee in de douglas en ik had dit geurtje nog nooit geroken, maar had er al wel heel veel positiefs over gehoord.
Ik had van mezelf niet verwacht dat ik een appel geur lekker zou vinden, maar hij is echt heerlijk.
Jammer genoeg blijft hij niet zo lang hangen, maar misschien  komt dit ook door de testverpakking die ik kreeg.
Het ruikt heerlijk zoetig naar appel en is een best warme geur.
Ik wil deze ook echt heel graag aan mijn stash toevoegen, want mijn testverpakking is al helemaal leeg.
De prijzen:
30ml-29.63,-

50ml-52.92,-
100ml-75.15,-


3.Valentino Acqua Floreale :
Dit is een van mijn laatste (tester) aanwinsten, zoals jullie weten ben ik op dit moment namelijk aan het sparen en is mijn parfum (Blue pearl) laatst opgegaan, waar ik eerst heel erg tevreden over was, maar die later toch niet helemaal oke was (daar horen jullie later nog meer over).
In ieder geval vond ik deze geur meteen heel vrouwelijk en netjes ruiken.
Hij ruikt een beetje fris zoetig en ik moet ook meteen denken aan een zakenvrouw als ik dit geurtje ruik.
Ik vind de verpakking er ook super mooi uitzien, dus hopelijk gaat het niet zo lang duren voordat ik ook deze mooierd aan mijn collectie kan toevoegen. Wel zal ik hem in de zomer aanschaffen, omdat het een Edt(Eau de Toilette) is.
De prijzen:
60ml-61.11,-
80ml-77.87,-
Dit waren dan mijn geuren aanraders, ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favorieten te zien.
En voor reacties kan je altijd reageren bij de comments of een mailtje sturen naar mjstyleblog@live.nl .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten