maandag 14 januari 2013

At the moment + kleine egale huid update

Hallo lezertjes,

Het is weer maandag, en dit betekent dat school weer is begonnen! Het weekend ging voor mij heel erg snel voorbij, dus ik schoot ook wel heel erg weer in de stress.
Maar nu school weer is begonnen heb ik er wel weer vrede mee en tel ik af tot het weekend.
Mijn dag vandaag was eigenlijk niet heel erg bijzonder, gewoon normale vakken en niet erg interessante dingen.
Ik ben wel heel erg moe nu, maar moet nog huiswerk maken en een beetje vooruit leren,dus ik denk dat ik hierna maar toch ga beginnen aan mijn huiswerk.
Ik heb nu echt de discipline en motivatie om gewoon echt alle 6'en van mijn rapport te werken en gewoon te gaan voor het voornemen van mijn droomrapport.
Het is wel heel erg moeilijk om zulke cijfers te halen, maarjaa genoeg over school gepraat.
Ik moet jullie echt een film aanraden namelijk: Twiligt Breaking Dawn part 2.
Ik had nog nooit iets van Twilight gelezen of gezien, want ik dacht dat het echt onrealistisch en raar was. Dat bleek echt een heel slecht vooroordeel.
Het is namelijk echt heel leuk! En daarom zou ik je zeker ook aanraden om een keer te proberen om de boeken te lezen of de films te kijken.
Ik ga voortaan denk ik ook vaker naar de bios, want ik ben in de laatste 3 weken 2 keer naar de bios geweest en het beviel mij wel.
Jammer genoeg is het best wel prijzig, maar als ik misschien meer te besteden zou hebben.....
In ieder geval bedenk ik mij nu dat ik nog moet afwassen :s, en dan denk je afwassen? In welke eeuw leef jij? Maar mijn vaatwasser is kapot gegaan, dus tot we een niewe hebben moet ik afwassen.
Ik denk dat ik dan van 5 tot half 7 huiswerk ga maken en van half 7 tot half 9 ga leren.
En dan van half 9 tot 10 uur beneden televisie ga kijken.
Dan word ik morgen wakker om 7 uur ga ik eten en dan nog iets aan school doen en morgen weet ik nog niet hoe ik het ga doen.
Jullie denken misschien van wat een workaholic, maar dat moet nu wel even om mijn cijfers echt op te krikken.
Als laatste wil ik nog een korte egale huid update geven.
Ik merkte namelijk dat ik puistjes kreeg van mijn kruidvat tonic, ik dacht eerst dat het de combi was van tonic en reinigingsmelk, maar ik heb een paar dagen de tonic niet gebruikt en het lag waarschijnlijk daaraan.
Daarom besloot ik maar mijn garnier reiniginslotion uit te proberen, want anders moest ik 2 tonics weggooien
En ik gebruik hem nu echt al vanaf zaterdag en hij werkt echt super goed.
Ik merk dat mijn olie die ik op mijn gezicht gebruikt echt mooier intrekt en mijn huid wat egaler is.
Ik ga hier als ik niet opeens bijwerkingen krijg nog hier een review over schrijven.
Of anders zie je hem nog terugkomen in een miskoopstash of egale huid update.
Oké ik denk dat ik wel weer genoeg heb gekletst, ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar mijn gepraat te luisteren.
Hè hè dat was het dan weer! Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten