zondag 13 januari 2013

Update

Tijdje geleden dat ik een update plaatste? In ieder geval is in de tussentijd school weer begonnen en de drukte en stress dus ook weer.
Ik was heel blij dat het weekend was, maar nu het zondag is, is het toch eens tijd om weer te gaan huiswerk maken en leren.
Ik word echt haast overspoelt met toetsen en dat maakt mij dus wel een beetje gek.
Ook heb ik besloten voortaan 1 artikel per dag online te zetten, omdat 2 artikels toch wel echt te veel werdt en ik kon het gewoon niet meer combineren met school.
Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben en ook mijn situatie snappen (hahah dramatisch enzo :p).
Ik ga dus vanaf vandaag elke dag 1 artikel online zetten , dus dan hebben jullie ook gewoon zekere houvast van waarneer je artikelen kan verwachten.
Een  beetje een korte update, maar hopelijk wel leuk genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten