dinsdag 15 januari 2013

At the moment

Hallo lieve lezertjes,

Jullie denken waarschijnlijk, weer een at the moment! En ik zeg dan JA! :).
Want ik heb zoveel toetsen dat ik niet echt tijd heb om echte artikelen in elkaar te zetten, en bedacht dat ik dan twee opties had.
Een optie was dat ik weer een tijdelijke off zou doen en de andere optie was dat ik elke dag een update zou schrijven voor jullie zodat jullie weten waar ik allemaal mee bezig ben.
Ik dacht dus dat de 2de optie wel leuker zou zijn en hier zijn we dan! Als eerste wil ik alle mensen die mijn artikeltjes/updates lezen heel erg bedanken.
Ik vind bloggen echt steeds leuker worden en vind het dus ook super leuk dat mensen mijn werk waarderen.
In ieder geval laat ik wat over mijn dag van vandaag vertellen. 
Ik moest vandaag vroeg op, want ik begon al vroeg op school.
Ik merk dat ik sinds de vakantie echt een avond mens geworden en ik kan mezelf 's avonds gewoon niet mijn bed in trekken, het gevolg daarvan is dat ik opeens echt heel slecht kan opstaan.
Ik vond opstaan altijd al wel vervelend, maar nu heb ik het er echt zwaar mee.
Jullie denken misschien, wat een overdrijfster, maar echt! Ik sta bijna op het punt om gewoon te blijven liggen en niet naar school te gaan.
Gelukkig weet ik mezelf wel weer aan te zetten en naar een goede reiniging/douche/tandenpoetsen en een goed ontbijt, ben ik weer klaar voor mijn nieuwe dag.
Vandaag heb ik niet echt bijzondere dingen beleefd, heb alleen een paar cijfers teruggekregen waar ik wel tevreden over ben.
Ik werk natuurlijk super hard aan school en hoop dat het ook steeds beter gaat worden en daarom ben ik ook zo gemotiveerd.
Misschien soms iets te ondankbaar met cijfers die wel heel erg goed zijn, maarjaa zo ben ik nou eenmaal soms.
Ik wil jullie trouwens nog een tip van de dag geven, ookal is de dag bijna voorbij (je kan hem ook morgen gebruiken).
Wees tevreden met alles wat je krijgt en wees niet gierig en jaloers op de spullen die een ander heeft.
Ken je dat gevoel dat je iets hebt, maar dat een ander met iets komt en dat je blije gevoel dan zo'n 99% daalt? Dit willen we niet meer hebben in 2013, dus dan is het belangrjkste om gewoon heel tevreden met jezelf te zijn en ook te genieten van alles wat je doet.
En stel nou voor dat je niemand hebt om samen te werken, werk dan lekker alleen of vraag aan een paar maanden of ze met jou willen.
Het leven is namelijk veel te kort om je ongelukkig te voelen.
Oké dat was mijn peptalk weer.
Ik ga maar eens het laatste deel Aardrijkskunde voor morgen leren, deze toets is namelijk echt heel belangrijk.
En dan spreek ik jullie morgen weer! Dus hou het in de gaten, want rond de klok van de na-middag ga ik jullie weer over mijn belevenissen vertellen :).


Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten