woensdag 16 januari 2013

At the moment

Daar ben ik weer, deze keer later dan normaal, maar toch ben ik er weer.
Ik ben net klaar met mijn planning van vandaag, en dan zeggen jullie planning??? En dan zeg ik ja, mijn zus heeft namelijk een hele goede planning voor mij in elkaar gezet en nu werk ik sinds vandaag ermee.
Hij is echt super fijn en ik hoop dat de cijfers ook meegroeien.
Ik heb helaas wel net een onvoldoende teruggekregen, dat vind ik wel jammer, maar ik moet blijven focussen op wat ik nog wel goed kan gaan doen.
Ik ben echt moe nu, en wil vandaag ook echt optijd naar bed gaan, want ja dan ben ik morgen gewoon veel uitgeruster en ik heb morgen nog een duits toets dusjaa.
Ik heb niet echt iets te vertellen, behalve dat ik nu lekker popcorn aan het eten ben, want dat is echt super lekker ! En jaa ik ga maar weer, ali  b kijken en releaxen.
Sorry voor korte update, morgen hopelijk meer te vertellen, maar ben nu echt te moe.
Geniet van jullie avond en laat ook weten hoe jullie week gaat.
Morgen lekker weer 2 uur gym, dus ik kom waarschijnlijk morgen wel weer terug met allemaal zuurderij (als dat een woord is).


Bye, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten