zaterdag 26 januari 2013

Waar bleef je nou?

Hallo lieve lezertjes,

Ik ben de afgelopen dagen/week(en) weggeweest en jullie vragen je natuurlijk af waarom?
Ik ben de afgelopen weken namelijk heel erg druk met school geweest en heb veel onvoldoendes moeten verdragen en ben daardoor ook steeds harder gaan werken.
Ik ben dus echt aan het bikkelen voor school en ik hoop ook dat jullie begrip tonen voor het feit dat school voor mij altijd een hoge prioriteit heeft.
Ik zal vanaf maandag echt weer fulltime elke dag min 1 artikel online gaan zetten.
Dus maak je klaar voor weer veel gebabbel.
Ik ga ook denk ik meer lifestyle dingen doen zoals studietips geven enzo , zo heeft iedereen wat aan mijn blog.
Jullie moeten maar laten weten of jullie het leuk vinden als ik ook meer studietips en veel meer met eten en andere leuke dingetjes ga doen.
Ik hoop jullie dus maandag gewoon weer terug op de site te zijn, voor nu dus gedag.
Maar jullie hoeven mij niet lang te missen, vanaf maandag ben ik er elke dag.
Hebben jullie trouwens nog voorkeuren over dingen waar ik over moet schrijven of dingen die jullie terug willen zien komen op de site.
Of wil je zakelijk contact opnemen? Je kan dan mailen naar : mjstyleblog@live.nl of een comment achterlaten.


Tot maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten