zondag 27 januari 2013

*At the moment

Hee,

Vandaag weer een at the moment, update, een beetje een overzicht van wat ik aan het doen ben.
Als eerste wou ik aan jullie laten weten dat ik een nieuw rooster heb, het is echt vreselijk en er zijn heel veel tussenuren.
Aan de ene kant zijn deze tussenuren heel erg leuk, maar aan de andere kant zou ik ook gewoon vroeger uit willen zijn.
Maarja we gaan zien hoe dit nieuwe rooster gaat bevallen.
Op dit moment ben ik aan het bikkelen voor school, ik ben heel erg hard aan het leren voor goede cijfers en zit ook al uit te kijken naar de vakantie.
Want mensen ik ben echt toe aan vakantie! Ik heb deze week wel echt leer toetsen van wat serieuzere vakken, dus ja ik moet echt aan de slag.
Binnenkort komt er trouwens nog een post online met mijn leertips.
Ik lees namelijk heel erg vaak over goede plan en leertips en vind dit altijd heel inspirerend en het helpt mij wel altijd, dus misschien helpen mij tips jullie ook?
Ik ben wel heel erg moe en ik heb echt geen idee hoe hoe het komt, ik ben wel afgelopen week ziek geweest, maar wel gewoon naar school geweest.
Ik heb ook echt een hoop stress gehad voor toetsen enzo, maar ik hoop dat het deze week gewoon een stuk beter gaat en dat ik minder stress en goede cijfers kan combineren.
Nu ik dit schrijf bedenk ik dat het ook wel leuk is om tips tegen stress te geven! Maarja jullie moeten maar laten weten of jullie nog dingen willen weten, zien en dat soort stuff.
In ieder geval merk ik altijd dat ik een update schrijven wel heel erg leuk vind, want het lucht gewoon op en ik vind het ook heel erg leuk om te doen.
Ik hoop dat jullie daar hetzelfde over denken?
Ook komt er binnekort trouwens weer een egale huid update en een spaarupdate online.
Ik ga namelijk waarschijnlijk in april-mei met school naar Amsterdam en dan moet ik natuurlijk wel lekker kunnen shoppen! Ook wil ik graag sparen voor een camera voor mijn blog.
Ik wil namelijk goede reviews schrijven met mijn eigen foto's en ook gewoon dat mijn site er mooi verzorgd uitziet, want dat is voor jullie ook gewoon leuker om naar te kijken.
Ik ben dus druk sparende, leren,tv-kijkende, stressende hahah.
Ik denk dat ik nu wel weer genoeg gezegd heb en dat jullie wel weer genoeg hebben van mijn gebabbel en onzin gepraat.


Dus ik wens jullie gewoon een hele fijne dag toe en hoop jullie snel weer te spreken.

Ciao, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten