zaterdag 26 januari 2013

*Favorieten van de afgelopen tijd! - Wintereditie deel 1

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een favorieten update online zette, maar nu is het toch weer zover.
Ik heb niet heel veel nieuwe dingen ontdekt, maar toch wil ik weer even een update geven van wat ik echt heel erg fijn vind op dit moment.
Het kan zijn dat sommige dingen al eens voorbij zijn gegaan, dan weet je dus echt dat ik het fijn vond.
Lees lekker verder..

1. lippenbalsem :
In deze koude periodes mag lippenbalsem natuurlijk niet ontbreken.
Want naast een verzorgde huid en verzorgde nagels, zijn ook verzorgde lippen heel belangrijk.
Ik vind het super fijn om na een lange fietstocht lekker mijn lippen in te smeren met een verzorgende en hydraterende lippenbalsem.


2.Huissokken: 


Dit was altijd wel iets wat ik leuk vond, maar toch elke winter weer in de winkel liet liggen.
Alleen dit jaar besloot ik ze toch maar voor sinterklaas erbij te vragen en sindsdien komen ze niet meer van mijn voeten af.
Het is gewoon heerlijk om lekkere warme sokken aan te hebben in deze koude tijden.
Jammer genoeg passen ze niet in mijn schoenen, anders zou ik ze op school ook gaan dragen.












3.Handschoenen: 

Deze zouden jullie waarschijnlijk ook wel verwachten, want ik heb echt altijd al last van extreem koude handen gehad.
Daarom zijn deze echt onmisbaar voor mij.
Ik vergeet nooit mijn handschoenen, want anders zouden mijn handen er echt afvriezen (wat ze zelfs met handschoenen aan ook een beetje doen).
Laatst heb ik de perfecte handschoencombi gevonden (waar ik jullie later nog meer over vertel).
Kortom ik vind handschoenen gewoon geweldig in deze vriestijden.


Dit was dan weer het eerste deel, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten