maandag 28 januari 2013

Update

Hee,

Daar ben ik weer. Ik heb besloten om voortaan elke ochtend een update online te zetten om jullie op te hoogte te houden van mijn belevenissen.
De update die jullie lezen zal altijd van de dag ervoor zijn, dat jullie het weten.
Vandaag heb ik een heel erg lange dag van 8 uur erop zitten, echt zwaar! Ik vind 8 uur concentreren echt te veel, maarja school is weer goed voor de latere toekomst natuurlijk.
Ik ben nu echt helemaal kapot en net pas klaar met leren, ik hoop maar dat ik goede cijfers haal, want het 2de rapport komt er al weer aan.
Ik wil heel graag al mijn voornemens waarmaken , maar dat is natuurlijk moeilijker dan verwacht.
Maarja ik zit er nu dus echt helemaal doorheen, want ik ben moe en heb woensdag weer een proefwerk en heb donderdag en vrijdag ook weer toetsen.
Ik ben dus echt toe aan een goede nachtrust en denk dat ik zo ookal mijn bed in stap.
Gelukkig is het over 2 weken alweer vakantie, want  ik ben er echt aan toe.
OP school heb ik trouwens niet echt iets bijzonders beleefd, ik heb alleen een beetje zitten leren, zitten dansen en dan soort dingen :).
Een beetje saaie update dit, ik heb echt even helemaal niks om te vertellen.
Sorry voor deze saaie update, trouwens ik heb nu echt honger ik denk dat ik maar eens wat ga eten en dan mijn bed in duik.


Byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten