vrijdag 11 januari 2013

*Challenge

Ik ben de laatste tijd wel veel met challanges bezig, en nu heb ik ook weer een challenge die ik al een keer eerder heb besproken, maar toch nog even wil doornemen met jullie en jullie ook wil uitleggen, waarom deze challenge.
Enjoy!

Ik had nooit echt hele erge discipline vroeger, ik vond het toen nog niet zo erg belangrijk, het was toch maar de basisschool, maar toen rond de cito's begon ik het wel erg belangrijk te vinden.
Ik had een hele mooie prognose gekregen, maar moest nog de cito-toets goed maken om deze prognose door te voeren.
Helaas bezweek ik onder de druk en moest ik 2 niveaus lager dan mijn prognose doen.
Ik ben gelukkig nu in de derde wel op mijn prognose terecht gekomen en ben nu echt heel erg gedisciplineerd en wil ook gewoon heel mooie rapporten hebben en mijn jaar mooi halen.
Ik heb daarom een deal gesloten, namelijk een rapport met 8'en en hoger .
Dit is misschien heel erg hoog gegrepen, maar ik hou ervan om mezelf uit te dagen.
Jullie denken misschien, wat is dat voor gek mens! Maar ik vind het echt een goede manier om  mezelf uit te dagen, want ookal haal  je het niet, je haalt toch 200% uit jezelf.
Ik ga jullie tijdens deze challenge natuurlijk op de hoogte houden en ook tips geven, ik hoop dat jullie dit leuk vinden, want het is toch een lifestyle tip hè!
Ik hoor het wel, als jullie er erg tegen zijn moet je gewoon een reactie achterlaten of mij mailen dan hoor ik het wel.
Maar mij lijkt het juist super handig, omdat ik dan niet alleen beautytips geef, maar ook tips die je kan gebruiken in het dagelijkse leven.
In ieder geval je zal elke week wel ergens een schoolupdate krijgen, hoe het gaat en of ik nog dingen ben tegenkomen etc..

Dit was het dan weer, ik moet nu echt weer aan school zitten.
Hebben jullie trouwens nog tips om school te overleven? Ik hoor het graag mail mij via: mjstyleblog@live.nl of laat een reactie achter bij de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten