zaterdag 12 januari 2013

*Update

Het is weer zover! School begint weer, en ik ga er met een positieve zin tegenaan.
Ookal kon ik deze vakantie heel erg vooruit werken, ik ben het een beetje vergeten, maar mijn discipline moet weer komen, want anders gaat het gewoon niet werken.
Ik zal jullie dan ook gewoon aanraden om altijd hard te blijven werken, wees niet snel tevreden, maar wees pas tevreden als je er echt je best op gedaan hebt.
Ik wil nou niet zeggen dat je een workaholic moet worden die alleen maar 10'en wil halen en geen sociaal leven lijd.
Maar het is wel belangrijk dat je voor dingen helemaal gaat, het is namelijk de laatste periode tot de zomervakantie en dan heb je wel genoeg tijd om uit te rusten.
Nou dat was genoeg peptalk, ik heb weer een beetje stress , want ja school geeft mij een beetje stress.
De vakantie heeft mij dus ook echt heel erg goed gedaan, maar ik had denk ik wel ook een week aan school moeten besteden.
Ik heb nu alleen gister helemaal aan school besteedt, maar ik blijf gewoon hard werken en hoop dat dit voldoende zal zijn.
Misschien is het trouwens een idee om een keer een blogpost te wijden aan studietips? Maar alleen als jullie het willen natuurlijk.
Wat heb ik nog meer te vertellen?..... Ohjaaa ik ben echt verbaasd over mezelf, maar door de vakantie ben ik echt een slaper geworden.
Vreemd, want eerst kon ik maximaal maar 9 uur slapen, soms 10 als ik heel moe was, maar in de vakantie heb ik soms wel paar nachten achter elkaar 12 uur geslapen! Ik denk dat het ook een beetje luiheid is, maar in ieder geval moet ik de knop weer terugzetten naar 8 uur per nacht, want meer kan ik doordeweeks echt niet slapen. Ik merk trouwens dat mijn huid heel erg onrustig is, het heeft vrij veel puistjes en gewoon niet een mooie glow.
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe reiniging, maar door horen jullie wel meer over een egale huid update.
Ik besef trouwens dat ik alweer ongeveer een halfjaar aan het bloggen ben! Ik vind bloggen echt super leuk en hopen dat jullie het ook leuk vinden om mijn artikelen te lezen en naar mijn belevingen te luisteren? Die trouwens niet altijd zo even interessant zijn.

Dit was het dan weer,

Ciao, <3

2 opmerkingen: