donderdag 10 januari 2013

*Nagelverzorging

Zoals jullie misschien al weten ben ik een echte nagellakfreak geweest, en dan zeg ik geweest omdat de behoefte om nagellak te kopen, steeds kleiner wordt.
Wel draag ik gewoon elke dag nagellak en vind ik het ook erg belangrijk dat je nagels goed verzorgd zijn en dat je ook zonder nagellak de deur uit kan,
Helaas kan ik dit zelf niet en daarom hier een soort van wishlist/lijst van dingen die ik nodig vind voor een goede nagelverzorging.

1. Nail whitner:

 
HEROME NATURAL NAIL WHITENER
Je nagels verkleuren, zelfs als je een basecoat gebruikt, dit gebeurt vooral met rode nagellak.
Daardoor is het ook goed om soms gewoon even een whitner te gebruiken, want dit beurt je nagelkleur weer gewoon even op.


2.Nagelverharder:


Nail whitner kan je nagels nog weleens zwak maken en daarom is het ook belangrijk om je nagels sterker te maken.
Het kan ook zijn dat ze van zichzelf al zwak zijn en dan  is het ook gewoon belangrijk om ze te versterken, want breken kan pijn doen en ook is het heel slecht voor je nagels.


3.Nagelriemcrème/olie:

Je nagelriemen zijn heel belangrijk en zijn ook heel erg snel droog of beschadigt.
Daarom is het belangrijk dat je ze goed naar achteren duwt en ook ze goed verzorgt en gehydrateerd houdt.


4.Voedende nagelcrème:

Je nagels zijn ook heel erg droog en soms heb je last van wat vitaminen tekorten, daarom is het ook belangrijk dat je jouwn nagels goed verzorgt houdt, zorgt dat je ook gewoon zonder nagellak het huis uit kan.



5.Handcrème:

Dit is iets wat jou handen in de koude winterdagen of juist in de warmere zomerdagen een heel lekker fris en gezond uiterlijk geeft.
Het is gewoon zo'n ding die niet te missen is in jouw tas.
Ik zou aanraden om voor een crème voor de handen en nagels te gaan.

Dit was dan wel een beetje een globaal overzicht wat je nodig hebt voor een basis nagelverzorging, je kan hier natuurlijk ook wat extra dingen aan toevoegen, zoals een bokkenpootje.

2 opmerkingen: