woensdag 9 januari 2013

*Een nieuw begin

Het is alweer 2013! Hopelijk voor iedereen een nieuw begin, en ik heb ook weer wat doelen die ik dit jaar wil bereiken.
Lees lekker verder.



1. Lekker veel bloggen:
Ik ben dit jaar (2012) begonnen met bloggen en vind het echt nog veel leuker dan verwacht.
Ik wil dus zeker dit jaar echt fulltime elke dag 2 artikelen online zetten.
Ik hoop ook dat jullie dit leuk vinden?

2.Overgaan met allemaal 8'en:
Dit is een droom die ik al vanaf de 1e klas heb, maar ik wil deze droom dit jaar echt uit laten komen.

3.Socialer zijn:
Ik ben vrij sociaal, maar vind dat ik in sommige situaties wel socialer kan zijn.
Ik wil ook meer dingen organiseren, meer afspreken etc..

4.Impulsiever zijn:
Ik ben echt iemand die niet zomaar dingen doet, en dan bedoel ik natuurlijk niet op beautygebied, maar op het gebied van dagelijkse dingen.
Ik ben niet iemand die zomaar iets geks doet, maar echt overal over nadenkt en dan achteraf spijt krijgt van beslissingen.
Ik wil dus meer impulsieve dingen doen, meer genieten en niet te veel nadenken.


5.Creatief zijn:
Ik ben niet een creatief persoon, maar houdt wel van creatieve mensen en creatieve dingen.
Ik ben zelf iemand die al snel zegt van, Ja ik ga het niet proberen want ik kan het toch niet (op creatief gebied gezien dan).

6.Meer water drinken:
Ik drink echt behalve het water dat in koolzuur en sapjes is inbegrepen, helemaal geen water.
Shame I know, maar ik vind water gewoon helemaal niet lekker en zeg nu ook al een paar jaar dat ik echt 2 liter water per dag ga drinken, maar dit lukt dus gewoon niet.
Daarom wil ik in dit nieuwe jaar gewoon beginnen met 1 flesje per dag en dan zo overgaan naar 2 liter per dag.
Kijken of ik het volhoudt.



6.Water gaan drinken:
Ik zeg dit denk ik al een paar jaar, maar ik wil echt super graag meer water gaan drinken.
Ik drink geen water, omdat ik het gewoon echt heel vies vindt en het gewoon nauwelijks door mijn keel kan krijgen (oké misschien is dat wel een beetje overdreven :$).
Ik wil dus echt beginnen met een flesje per dag en dit opbouwen naar 2 liter per dag.
Ik weet zeker dat mijn huid en lichaam mij dan veel dankbaarder zijn.

7.Stressloos jaar:
Ik ben echt een stresser en krijg daardoor ook puistjes, wordt chagrijnig , raak uitgeput.
Ik wil dit jaar dus gewoon stress vermijden, goed plannen en ook genieten van school en alle dingen eromheen.


8.Beter in informatica worden:
Ik heb op school Informatica, en vind dit eigenlijk een beetje een stom vak, maar wil hier toch meer mijn best op gaan doen en hier beter in worden.
Ik kan dan waarschijnlijk ook beter met computers omgaan en zo gaat mijn blog ook weer vooruit, trouwens misschien is dat wel een leuk idee, elke week mijn kennis over Informatica met jullie delen? Laat maar weten wat jullie ervan vinden.


Dit was het dan wel weer voor nu, ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer naar mij te luisteren.
Laat nog request en dingen die je kwijt wil achter in de comments.


Bye,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten