dinsdag 29 januari 2013

*Update #3

Op dit moment voel ik mij heel erg uitgeput, moe en heb ik echt geen zin om te gaan leren.
Maar omdat positief blijven een van mijn voornemens van 2013 is, probeer ik gewoon door te gaan.
Ik moet nu weer een proefwerk voor morgen leren en dat is jammer genoeg ook niet een van de leukste vakken.
Ik hoop wel dat ik beloond ga worden voor al het harde werken en niet dat er ook nog onvoldoendes terugkomen.
Ik denk dat ik maar eens wat berichten ga vooruitschrijven, dan even huiswerk ga maken en even ga kijken hoe ik mijn toets voor morgen ga leren.
Dan ga ik denk ik tot 7 uur leren voor het proefwerk van morgen.
Daarna ga ik alvast beginnen met het leren van de toetsen van de rest van de week en ga ik nog even wat lezen en dan lekker vroeg naar bed en morgen weer fit.
Ik klink trouwens wel echt als een zeur nu, en dat wil ik helemaal niet zijn.
Oké stop! Ik ga gewoon positief zijn en gewoon er lekker tegenaan en allemaal goede cijfers halen! Oké haah ik ben weer helemaal positief, maar ben nu weer verdrietig want ik moet voor nu afscheid nemen van jullie.
Vanaf morgen heb ik niet meer zulke zware toetsen, dus dat gaat vast opluchten.
Ik hoop dat ik mijn toets van morgen goed maak, want ik sta daar een krappe 6 voor en ik wil daar wel een ruime 6 of 7 van maken.
Daarom ga ik nu maar weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar mijn (korte) update te luisteren.


Ciao, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten