dinsdag 16 april 2013

Aanraders voor series deel 1.

Iedereen kijkt natuurlijk veel tv, en ik vind het heel erg leuk om series te kijken en daarom wil ik vandaag mijn favorieten series met jullie delen, misschien kan ik jullie nog inspireren.

1.Hollywood Heights:
Dit is op dit moment echt mijn favoriete serie en ik ben ook bijna klaar met het kijken van het 1e seizoen. Ik zou zeker aanraden om deze serie te kijken, je kan het helemaal vooruit kijken op videobull of op teennick of mtv kijken.

2. The Big Bang Theorie :
Dit is een hele leuke en leerzame comedy serie die elke dag van 8 uur tot half negen duurt. Ik vind het best wel een grappige serie en ik vind dat jullie het zeker eens moeten gaan kijken.

3. Big time rush:
Ik ben echt een grote BTR fan en vind hun serie op Nickelodeon echt heel erg leuk, daarom kijk ik ook alle afleveringen op videobull.

4. iCarly:
Ik vind dit echt een super droge serie, en daarom is ook zo erg grappig.

5. Plain Jane:
Ik vind dit programma echt super leuk! Het doet op mtv, een gaat over onzekere meisje die een crush hebben op een goede vriend of gewoon een random guy. En dan krijgen die meisjes een hele make-over en wordt er een date voor hun geregeld.


Dit was alweer het 1e deel van mijn serie aanraders. Binnenkort komt het 2e deel online.


Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl

blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten