woensdag 17 april 2013

Food aanraders-Healthy edition

Er is al eerder een food aanraders voor fast food gekomen, maar vandaag is het tijd voor de gezonde versie.
Enjoy!
Ik ben echt een enorme fruit gek, echt elk fruit kan jij mij aansmeren. Dit is dus ook zeker iets wat ik echt aanraad om te gaan eten.


Dit is een maaltijd met heel veel energie en voedsel bronnen erin en daarom is het ook heel erg goed om dit te eten.



Dit is veel beter dan een volle yoghurt en net zo lekker! Je kan het ook lekker combineren met muesli wat ook een gezonde food favoriet van mij is.



Dit is echt een goede aanraders als je niet heel erg van water houdt , maar toch veel water wilt binnenkrijgen, het is ook veel gezonder dan frisdrank drinken en ook veel beter voor je tanden.



Dit waren ze dan weer, ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn food aanraders.
Eet smakelijk!


Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten