zondag 14 april 2013

Zondag

Dat is alweer een hele lange tijd geleden! Maar ik ben nu echt weer definitief terug.
Ik zie dat mijn review van de Hegron dagcrème heel erg vaak bekeken is en hiervoor wil ik jullie ook heel erg bedanken. Als je hem nog niet bekeken hebt is hier de link: http://mjstyle14.blogspot.nl/2012/12/review-hegron-pure-nature-dagcreme.html .
Dat was weer dat, in ieder geval zal ik elke dag 1 artikel op MjStyle plaatsen en 1 artikel plaatsen op MissBeautyNerd. Check dus zeker ook elke dag MissBeautyNerd.
Je kan namelijk op MissBeautyNerd weer hele andere dingen vinden, dan op MjStyle.
MissBeautyNerd laat je namelijk meer je schooltijd doorkomen, terwijl MjStyle je meer op beauty en fashion is gericht.
Wel zijn op allebei de blogs hele leerzame artikels te vinden, waar jullie zeker veel van kunnen leren.
Met mi gaat het verder ook goed, ik heb aankomende week een hele rustige week en heb ik dus ook een heel rustig weekend gehad. Daarom besloot ik nu maar de hele avond vooruit te gaan schrijven voor de hele week en misschien nog wel verder.
Verder heb ik niet echt super interessante dingen meegemaakt, gewoon een beetje aan school gewerkt en ik ben ziek geweest.
Dit was echt heel erg vervelend, ik heb namelijk de griep gehad en heel erg last van mijn buik.
Daarover binnenkort meer, dan zal ik tips geven als je griep hebt en ook andere maandelijkse problemen.
Ik denk namelijk dat deze tips voor heel veel mensen heel erg van pas zullen komen en dat jullie er ook echt iets aan zullen hebben.
Als julllie nog artikels over bepaalde onderwerpen willen hebben, moet jullie dat laten weten door te reageren bij de comments of een mailtje te sturen naar mjstyleblog@live.nl .
Ik denk dat dit het wel weer was, blijf de site in de gaten houden voor leuke berichten en updates.
Ook kan je mij in de gaten houden via MissBeautyNerd http://missbeautynerd.wordpress.com .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten