dinsdag 30 april 2013

Eat Healthy Week-dag 2

Vandaag mijn Eat Healthy Week update van dag 2, hope you enjoy! 

Zondag 28-4-13:
Als eerste ga ik weer vertellen wat ik aan eten en sport heb gedaan en daarna toelichting:
Geslapen: 10,5 uur!
Opgestaan: 10:30
Ontbijt: 11:16
Wat ontbeten: -tosti in koekenpan. + frisse fruitdrank limoen.

Sport: -

Tussendoortjes:
-hamkaas chips
-sinaasappel

Avondeten: krieltjes met kip en frisse fruitdrank

Naar bed: 01:00


Zoals je ziet ging de 2e dag al een stuk slechter ik werd door het lange slapen super lui wakker. Ik heb dan ook veel vet gegeten en was te uitgeput om te gaan sporten. Ik vind dit echt super slecht van mezelf en ga er morgen ook echt weer helemaal tegenaan, want morgen wordt leerdag! Ik moet daarvoor ook super veel energie hebben, dus ja dan moet ik ook wel even op mijn eten letten. Maar dinsdag is het Koninginnedag dus dan wordt het even helemaal losgaan! Maar dit mag ook wel van mezelf. Ik ga ook proberen water aan mijn Eat Healthy week toe te voegen dit kan namelijk ook een heel goed effect op mijn huid hebben. Ik denk dat dit het wel weer was, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen over mijn zware dag tegen vet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten