vrijdag 5 april 2013

Egale huid update

Het is eindelijk weer zover een egale huid update! Ben je benieuwd naar de staat van mijn huid op dit moment? Klik dan snel om meer lezen.
Je huid is een van de belangrijkste deel van je gezicht, het is namelijk iets dat heel goed zichtbaar is voor iedereen en ook heel erg belangrijk is in het dagelijkse leven.
Zelf ben ik niet iemand die een dikke vette laag foundation op mijn huid gaat smeren om alle onzuiverheden te gaan verbergen. Mijn motto is niet het ''probleem'' verbergen, maar het ''probleem'' verhelpen. Ik ben dan ook druk bezig om de producten te vinden die mij kunnen helpen met het oplossen van dit probleem.en neem hierbij jullie ook mee. Ik ben sinds kort gestopt met het scrubben van mijn huid en het gebruiken van reiniginslotion.
Ik heb namelijk het idee dat dit de vorming van talg bij mij bevorderd.
Dit werkt al een heel klein beetje zijn vruchten af, maar nog niet helemaal op de manier waarop ik het zou willen. Mijn huid heeft namelijk nog allerlei kleine onzuiverheden, die ik het liefst allemaal weg zou willen hebben. Ik ben dan ook van plan om binnekort de tea tree skin care kit aan te schaffen, misschien is dit wel de oplossing voor mijn huid? Ik zal hier zeker ook weer op terugkomen, en als dit goed werkt of juist echt een afrader is zou ik hier zeker ook een artikel over schrijven.
Binnenkort ga ik ook aandacht besteden aan de meiden onder ons met kroeshaar, ik vind namelijk dat hier echt te weinig aandacht aan wordt besteedt op het internet en wil hier ook heel graag verandering in brengen. Binnenkort hierover meer. Ook zou ik jullie willen aanraden om water te gaan drinken, ik lust namelijk helemaal geen water, maar het is wel super goed voor je huid en lichaam om dit regelmatig te doen. Ik denk dat dit wel weer alles was voor deze keer, als jullie nog vragen hebben mag je die achterlaten bij de comments.


Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.mjstyle14.blogspot.nl

2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten