zaterdag 6 april 2013

Review H&M Juicy Pear Body Splash

Het is misschien moeilijk te geloven, maar het is alweer lente en daarom is het tijd om de Body Splashes weer uit de kast te trekken. Daarom ga ik vandaag een review schrijven over de Juicy Pear Body Splash van H&M. Lees lekker verder.....

Als eerste wil ik zeggen dat ik de verpakking heel erg vrolijk, fris, fruitig en opvallend eruit vind zien.
Je ziet deze flacon dus ook moeilijk over het hoofd, omdat het een heel erg opvallend ontwerp heeft.
Ook vind ik het plantenspray idee heel erg leuk bedacht en dit sprak mij dus ook meteen aan toen ik dit product in de H&M zag liggen.
Maar genoeg over het uiterlijk , laat ik nu over de geur vertellen.
Persoonlijk ben ik iemand die niet van heel erg zoete geurtjes houdt, omdat ik al heel erg snel misselijk wordt van zoete parfum.
Maar bij deze body splash hebben ze een heel erg goede mix gemaakt tussen zoetig en fruitig en daardoor spreekt deze geur mij ook heel erg aan.
Ook is de houdbaarheid van de geur heel erg lang, de geur blijft zelfs zo'n 3 dagen in je kleren hangen, dit kan een nadeel zijn als je een ander parfum wil gebruiken, maar het is wel een heel groot voordeel omdat je dan de hele dag lekker fruitig ruikt.
Ook gaat hij helemaal niet snel leeg, ik denk dat ik deze body splash al ruim een maand heb, en ik denk dat ik nu op 1/3 zit. Dus dit is ook zeker een heel groot voordeel, en vooral voor die prijs want je kan hier echt wel een hele zomer elke dag mee doen.
Ik ben dus heel erg enthousiast over deze body splash en raad hem ook zeker aan om deze lente/zomer aan te schaffen.

De Juice Pear Body Splash is te verkrijgen bij de H&M voor 2.99,-



Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
blog:www.missbeautynerd15.blogspot.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten