dinsdag 9 april 2013

Food aanraders-Fast Food Edition

Misschien wisten jullie het nog niet, maar ik ben echt dol op eten. Ik heb daarom vandaag mijn lievelings- eten op een rijtje gezet om jullie te inspireren. Enjoy!
1. Piccolinis : 
Ik ben echt dol op pizza, maar deze variant is zeker ook een grote favoriet van mij. Ik zou jullie zeker aanraden om deze een keer op een vrije avond als ''tussendoortje'' te proberen. Want jammer genoeg vullen deze mini pizza's niet heel erg goed.


2. KFC Kip : 


Dit is echt hele goede kip, en ik zou jou ook zeker aanraden om voor de verandering eens bij KFC te gaan eten in plaats van Mac. KFC vult namelijk veel meer en je krijgt ook veel meer voor de prijs die je betaald. Bij de Mac heb ik namelijk altijd het gevoel dat ik na een uur weer honger heb, en als ik deze kip eet helemaal niet! Stel je voor als ik een heel menu daar neem. Probeer deze kip dus eens zelf na te maken, dit is ook heel erg lekker of koop eens een bakje in een van de KFC filialen.


3.Spareribs: 


Dit eet ik misschien niet heel erg vaak, maar dat betekent niet dat ik er niet dol op ben. Ik vind spareribs echt heerlijk om te eten en zou ze het liefst elke week willen eten. Helaas is dit niet zo erg gezond en geniet ik als ik dit eet ook extra van de smaak. Dit kan je bij een slager of in een restaurant krijgen.

4.Shoarma pannenkoek: 

Ik was nooit zo'n pannenkoeken fan, totdat ik de shoarma pannenkoek uitprobeerde en sinds dien neem ik hem elke keer als ik naar het pannenkoekenhuis ga. Dit is echt heerlijk, met de knoflooksaus. Ik ben ook zeker van plan dit binnenkort proberen na te maken. 



5.Friet van een goede snackbar: 


Ik ben best wel een die hard friet eter, maar als ik het eet moet het ook wel heel erg lekker krokant zijn, maar ook tegelijk luchtig van binnen. Mijn favorieten zijn die in het Alexandrium en ook zou ik eens in Nijmegen stad kijken, daar is ergens een soort van binnenplaats waar je een soort van aardappel friet kan krijgen



Dit was het weer voor deze keer, als ik het lees krijg ik spontaan honger. Binnenkort komt de healthy edition online. Dat is veel beter voor ons hart. 



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl 

Blog: www.missbeautynerd15@live.nlYouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten