zaterdag 6 april 2013

*Update

Op dit moment voel ik mij echt super moe, misselijk en duizelig.
Ik heb geen idee waar dit allemaal vandaan komt, maar hou mij voor gewoon heel erg positief te blijven. Aankomende week wordt namelijk een hele drukke week voor mij en ik ben niet van plan dat door dit te laten verpesten. Ik weet niet of het komt door de vakantie die is geweest , maar ik ben er niet heel erg blij mee. Verder ga ik vanaf vandaag echt weer beginnen aan school, jammer genoeg. Maar we gaan er gewoon weer met nieuwe energie tegenaan en ik wil jullie dat ook als tip meegeven, want negativiteit  kost namelijk nog meer energie. Trouwens ik merk dat mijn pageviews ook omhoog gaan en hier wil ik jullie heel erg voor bedanken. Want ik blog natuurlijk alweer een tijdje met heel veel plezier, en daarom vind ik het ook wel leuk dat steeds meer mensen met mijn belevenissen meelezen. Trouwens ik wil jullie echt even aanraden om nog even helemaal voor school te gaan aan het eind van het jaar, want daarna hebben we paar maanden vrij! Ik ga er ook weer helemaal voor en ik hoop dat dat futloze gevoel snel overgaat. Ik hou jullie op de hoogte!




Contact:
mail: mjstyleblog@live.nl
blog: www.mjstyle14.blogspot.nl
2e blog: www.missbeautynerd.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten