vrijdag 19 april 2013

Weekendupdate!

What time is it?! WEEKEEEND!
Ja eindelijk weer weekend! Maar al aan het begin van dit weekend staan er mij wat spannende dingen te wachten. Ik heb namelijk aan een prijsvraag van RTL Boulevard meegedaan waarmee je kaartjes voor Beyonce kon winnen. De uitslag is in de uitzending vanavond half 7 vanavond, dus bijna! Ik hoop echt zo graag dat ik of mijn zus gewonnen heeft! Maarja genoeg daarover, waarschijnlijk win ik toch niet, maar dat horen jullie nog wel in een update voorbij komen. Hoe mijn school week was? Goed, wel rustig, maar ook weer een belangrijke toets gemaakt. Ik heb niet echt veel kans meer om mijn cijfers op te halen, dus echt elke toets telt dus daarom doe ik ook heel erg mijn best. Hopelijk gaan volgende week mijn drie toetsen die gepland zijn ook heel erg goed. Verder heb ik deze week gewoon heel erg rustig aan gedaan, heb ik minder gezond gegeten dan gepland, maar wel van het eten genoten. Hopelijk gaat het gezond eten en sporten volgende week wat beter, want het is wel heel erg belangrijk om gezond te eten en genoeg te sporten. Ik laat jullie nog wel weten hoe dat gaat. Trouwens ik merk dat ik ook positiever in het leven sta en hierdoor ook veel gelukkiger ben. Ook vind ik heel veel rust in mijn geloof, dus ik zou jullie ook eens aanraden om eens een kerkdienst te luisteren of een Bijbelvers te lezen, misschien is dit wel de sleutel voor jou gelukkig leven.
Ik denk dat dit het wel weer voor nu was, ik zie namelijk op de klok dat het al bijna half zeven is en ik ben zo benieuwd of ik en mijn zus hebben gewonnen! HYPER! In ieder geval kom ik morgen tussen het leren door wel even met een kort bericht of anders woensdag of dinsdag met een verslag.
Dit was het weer, geniet van je weekend! Maak er iets moois van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten