donderdag 11 april 2013

Gespot! Nieuw merk

Vandaag ga ik jullie vertellen over een heel goedkoop merk die verkrijgbaar is bij de kruidvat.
Wil je weten over welk merk ik het heb? Lees dan lekker verder...


Ik heb het over Europrofit , het is een zeer voordelig merk bij kruidvat met de prijzen liggend rond 0.70,-.
Ik ontdekte dit merk toen ik na school een keer langs de kruidvat ging en niet veel geld bij mij had en wel dringend een handcrème nodig had.
Ik zag een handcrème liggen voor 200 ml, en dacht oh die is vast heel erg duur, maar niks bleek minder waar  het was maar 0.70,-! Ik wou dus heel kort een gespot schrijven omdat ik heel graag jullie wil laten weten dat het veel goedkoper kan. De producten van Europrofit variëren van haar tot nagelverzorging.
Stel nou dat je toch nog niet ervan overtuigd bent, don't worry, binnenkort zal ik een aantal producten gaan reviewen. Dit was weer de gespot voor deze keer , ik hoop jullie snel weer te zien.





Contact:
- mjstyleblog@live.nl
- www.missbeautynerd.wordpress.com (2e blog om je schoolperiode goed te overleven).
-mjstyle14.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten