woensdag 10 april 2013

Tag van 10 tot 1

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag deed, maar ik vind tags super leuk , dus het was wel tijd voor een nieuwe tag.
Lees lekker verder als je mijn atwoorden op deze nieuwe tag wilt zien......



10 dingen over mezelf:
1. Mijn lievelingseten is pizza.
2.Ik heb zooltjes voor mijn voeten.

3.ik doe er gemiddeld een uur over om mij klaar te maken 's ochtends, dit kan echt wel sneller.
4.Ik eet gemiddeld meer dan een volwassen olifant.
5.Ik ben gek op dansen! En droom er stiekem ook van om in een videoclip te spelen.
6.Ik check 100 keer per dag mijn e-mail.
7.Ik heb vroeger op jazz-ballet gezeten.
8.Ik ben heel erg goed in sparen.
9.Ik vind het heel erg moeilijk om goed passende broeken te vinden.
10.Ik zou het liefst elke dag uit eten gaan.


10 dingen die ik leuk vind:
1. Winkelen.
2.Knuffelen.
3.Lachen.
4.Shoppen.
5.Slapen.
6.Tijd doorbrengen met familie.
7. Uit eten gaan.
8.Er chique uitzien.
9.Cadeautjes.
10.Primark.


5 dingen die ik niet leuk vind:
1.Ruzie.
2.Geweld.
3.Geroddel.
4.Meelopers.
5.Stinkende wc's.


6  Plekken waar ik graag kom :
1.Spanje.
2.Portugal.
3.Frankrijk.
4.Angola.
5.België.
6.Stad.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten