maandag 22 april 2013

Nivea creme peeling Shower & Scrub


Ik merk dat jullie mijn reviews heel erg leuk vinden en daarom heb ik besloten voorlopig veel reviews te schrijven. Stel nou voor dat je twijfelt of je een bepaald product moet kopen, laat dit product dan via de comments achter of mail naar mjstyleblog@live.nl zo kan ik het product eerst uittesten er dan een review overschrijven en dan weet je misschien ook of je het product wilt kopen? Zo kunnen we samen miskopen voorkomen. Laten we nu maar gaan kijken wat ik van de Nivea Creme peeling shower & scrub vindt.


Als eerste het uiterlijk: Ik vind het een heel erg leuk uiterlijk hebben, het zit er namelijk heel clean en fris uit en niet echt spectaculair en afleidend. Ik geef het uiterlijk dus zeker een 7. Verder vind ik de geur ook wel lekker, niet heel erg afleidend, maar lekker neutraal. Als er een ding is waar ik niet tegen kan is het namelijk als je douchegel/ scrub zo een sterke geur achterlaat dat je geen parfum meer kan gebruiken. En natuurlijk nu het belangrijkste, is het product fijn in gebruik? Dat is het zeker! Ik vind deze scrub heel erg fijn en dit komt vooral doordat hij niet te grove korreltjes heeft en dit heel erg fijn is voor mijn droge en gevoelige huid. Ook maakt hij mijn huid lekker zacht en droogt hij mijn huid niet uit. Ik ben daarom ook heel erg enthousiast over dit product, want ik had niet verwacht dat Nivea zulke milde producten maakte. Ik zal dit product dus zeker ook aanraden, omdat je een goede hoeveelheid product krijgt en dit je geld ook echt waard is. En dit product ook geschikt is voor mensen met gevoelige en droge huidjes.


De Nivea Creme peeling Shower & Scrub is te koop bij de Etos, Kruidvat of Trekpleister en kost 6.95,-  voor 200 ml.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten